Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Vymena napadu. Anebo jak zpropagovat www.letacek.cz.

  • 20. 11. 2012 21:49

    Nishkam Janusevskij

    Pro výběr klíčových slov je samozřejmě podstatné právě to co hledají lidi. Ale moje zkušenost ani názor jiného člověka není v tomto relevantní. Relevantní jsou statistiky hledání vyhledávačů. Podle analýzy klíčových slov, kterou jsem dělal, např. "kurz konstelaci" nebo "kurzy konstelací" moc lidi nehledá. U kurzu astrologie to může být jinak, ale v tomto případě předpokládám, že to bude i v názvu akce => následně se to objeví v title a na dalších místech. Jinak slovo "kurz" je na každé stránce letacku, akorát ne v title. Podle mně to stačí.

    Věřte mi, že dělám poměrně dost analyz a letacek neustále v tomto směru vylepšuji. Ale, jak jsem psal, bavíme se teď pouze o on-site faktorech, které v SEO jsou sice důležité ale ne rozhodující.

    Zařazením do více zaměření nechávám na seznamu "ke zvážení později". Tam vidím největší problém v duplicitě a v tom, že mnoho pořadatelů ve snaze co největší propagace svých akcí je schopno je zadávat do všech možných zaměření, jen aby toho bylo co nejvíce. Nezávisle na tom zda tam ta akce patří nebo ne. To by pak bylo na škodu celkové přehlednosti.
    Nejjednodušší cesta jak vyhledat akci je zadat to co hledám do hledacího pole místo klikání na kategorie. Další možná cesta vede právě přes Google. K tomu ale potřebuji ještě posilit tzv. off-page faktory. Pracuji na tom :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).