Zakoupila jsem notebook Asus za téměř 50 000 Kč. V záruční době došlo 2x k poruše. Poprvé byla závada řádně odstraněna. Druhá oprava neodpovídala protokolu o opravě. Prostě ji servisní technik firmy SIL Servis Partner udělal jako zmetek. Proto jsem podala další reklamaci, kterou Alza.cz odmítá uznat. Dokonce tvrdí, že je moje chyba, že jsem si na místě neověřila, že notebook není v továrním nastavení. Možnost si zboží vyzkoušet ale neposkytují.
Celá causa se vleče již třetí měsíc. Moje zkušenost říká - důrazně varuji před výrobky ASUS a jako dlouholetý zákazník firmy Alza.cz jsem se rozhodla, že už tam nikdy nic nekoupím.
Přečteno 86 366×
Přečteno 75 694×
Přečteno 62 267×
Přečteno 51 888×
Přečteno 51 288×