Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Tom - Koupil jsem si HTPC + paměť + disk...

  • 30. 5. 2013 0:15

    Tom (neregistrovaný)

    Koupil jsem si HTPC + paměť + disk + Win7 + USB TV tuner, tedy multimediální centrum, bylo to na jedné objednávce a faktuře a ještě po ujištění, že to jde dohromady. Montáž otázkou minuty, instalace OS + sw a 3 měsíce to skvěle fungovalo. Pak jednou PC nenaběhlo. Odnesl jsem to k reklamaci smontované a vysvětlil jsem jim, že chci vadnou část vyměnit nebo opravit, nikoliv vrátit peníze, protože už tento typ nenabízí a mně vyhovuje z mnoha podstatných důvodů. Ubezpečili mě, že servis ZOTAC či jejich zastoupení budou mít případně jiný kus i když skladem jako nový nikde není. Po 28 dnech mně přišlo oznámení, že mně vystavili dobropis za neopravené PC a tím končí. A že jim dlužím držák a dálkový ovladač. Vrácení peněz bylo jen za PC, nikoliv 500 za paměti a 2500 za disk. Mezitím se jim v nabídce objevil nástupnický model, jediný/poslední kus. Tak jsem po něm skočil, vyzdvihnul jsem si ho a rozjel jsem urgence k vrácení paměti a disku. To trvalo 3 týdny, asi 10x mně přislíbili, že mně to pošlou a pak se neozvali. Pak jsem se zase dozvěděl, že už to v servisu není a že to bylo vráceno dodavateli a že mám smůlu, protože na reklamační list to nenapsali. Pak mně zase sdělili, že už to servis našel a posílají to. Pak zase že nic neví. Asi 10x jsem začínal od nuly, slíbili, že se do několika hodin ozvou a konec. Pak jsem je šel sprdnout na pobočku a tam mě dorazili: mám si vybrat: buď jsem v tom PC nechal disk a paměti omylem a jsem odkázán na jejich laskavost že to vyřídí a nemám nárok na žádný termín nebo jsem to tam nechal úmyslně a tím jsem porušil reklamační řád, protože mám právo reklamovat jen ten kus, který je vadný a nesmím jim poslat všechny tři, protože jsou to nezávislé součástky, když jsem si za (tuším) 1000 Kč nekoupil kompletaci, což mně nikdo ani nenabídnul za minutu montáže. Takže buď můžu čekat na laskavost jestli mně ty zakoupené věci za 3000 Kč vrátí nebo možná budu platit pokutu za neoprávněnou reklamaci dvou kusů ze tří.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).