Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne?.

  • 5. 3. 2012 10:59

    Michal blackhavv@seznam.cz (neregistrovaný)

    2.2.2012 sem reklamoval ntb na centrále v Praze. Technik mi pověděl, že reklamace bude trvat 2 ma. 3 týdny. Po 3 týdnu sem už byl nervozní. 29.2. se na internetu změnil status, že se zboží mám vyzvednout. když sem tm přijl asi po 15 min čekání mi technik řekl, že zboží mají někde na skladě a stav na internetu je chybný a prý to už řešili dřív. To mne dost naštvalo, protože nejsem z prahy. Na jejich centrálu sem jel skoro 40 min autem.
    už je 5.3. a počítač stále nemám. Udělal sem tu chybu, že mám ntb koupený na IČO a když sem chtěl odstoupit od smlouvy, bránili se tím, že když je zboží na IČO nevztahuje se na něj obvyklá reklamační lhůta. Reklamační lhůta pro kupující na IČO je prý podle jejich smluvních podmínek 90 dnů. Smluvní podmínky jsem níkde nenašel stejně jako 90-ti denní reklamační lhůtu.
    Nejspíš mám podle nich čekat 90 dní, abych dostal peníze zpět, protože nejsou schopní dovést ntb ze skladu.

    Do alzy nepůjdu koupit už nikdy nic.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).