Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Petr Niebauer - Nás reklamace čeká a ještě ani nevím jak...

  • 4. 6. 2010 22:02

    Petr Niebauer (neregistrovaný)

    Nás reklamace čeká a ještě ani nevím jak bude probíhat. Zakoupili jsme přes e-shop notebook Acer Extensa 5635 slušně vybavený a i s operačním systémem Windows 7 Home Premium. No a problém je ten, že odešel hardisk WD 500gb. V servisu v místě bydliště závadu diagnostikovali a jelikož notebook nutně potřebuji, zapůjčil jsem si od kamaráda starší disk Hitachi 120gb, nainstaloval na něj zatím své legální XP. No a otázka je, jestli budou v ALZE chtít poslat kompletní notebook, popřípadě jen ten vadný hardisk. No a také by mě zajímalo, jak je to s tím operačním systémem. I když byl zaplacen, tak není na žádném mediu, ani krabicová verze atd. byl prostě předinstalován na tom hardisku. Manželka tvrdí, že pořídíme nový hardisk a hotovo. No ale jelikož je to v záruce, tak si myslím, že je to blbost. Samotný hardisk je cca. 1680,- no a navíc ten systém dalších cca. 2000,- Tak pak dám vědět jak se to vyřešilo. Nejraději bych zaslal jen ten hardisk a notebook zatím využíval k práci. Bohužel data z nefunkčního hardisku už jsou v pr... :-( Poslední dobou nemám vůbec žádné dobré zkušenosti s disky od WD!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).