Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Petr - Dobrý den, byl jsem reklamovat mobil Motorola ve firmně...

  • 14. 4. 2010 17:55

    Petr (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    byl jsem reklamovat mobil Motorola ve firmně Alza dne 14.04.2010. Přišel jsem se závadou softwaru,ale hned mi bylo sděleno,že nemám nárok na záruční opravu, vzhledem k tomu že přístroj je mechanicky poškozen- malá prasklina na horní části krytu.
    Reklamace byla během minuty zamítnuta a že pokud budu chtít dále reklamovat,tak je délka reklamace bez časového omezení, s čímž jsem samozřejmně nesouhlasil a telefon jsem si vzal zpátky s tím, že to budu konzultovat.
    Volal jsem na ČOI a tam mi bylo řečeno,že mám požadovat ať je v reklamaci zapsáno, že požaduji vyřízení do 30 dnů, na což nepřistoupily.
    A jinak mám chtít papír s přijetím do reklamace, jenž byl prvně sepsán, abych ho mohl zaslat k posouzení, což mi taky nedali.
    A tak jsem chtěl tedy poslat mobil na reklamaci znovu, ať ten papír nějak získám ,ale to mi bylo odmítnuto s tím ,že reklamace už byla zamítnuta (na základě mechanického poškození) a že už tedy na další nemám nárok.
    Takže jsem vše nafotil a poslal stížnost na ČOI dle jejich požadavků.
    A vzhledem,že to není první problém,TAK UŽ NIKDY TAM NEJDU.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).