Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od cubra - Mám také špatné zkušenosti.U Alzy jsem udělal objednávku...

  • 1. 1. 2010 15:51

    cubra (neregistrovaný)

    Mám také špatné zkušenosti.U Alzy jsem udělal objednávku za 14 000 Kč. Vše bylo OK do té doby než jsem zapojil disk SAMSUNG SpinPoint F1 RAID 750GB, SATA II, 32MB cache, 7200ot., 8.9ms, HE753LJ. Po spuštění PC se začalo ozývat cvakání a bios disk nenašel. Zapojil jsem jiný disk a vše šlo jak má a tak jasná reklamace. Odpověď s Alzy "Vážený zákazníku,

    u Vašeho zboží SAMSUNG SpinPoint F1 RAID 750GB, SATA II, 32MB cache, 7200ot., 8.9ms, HE753LJ, kód FK795d s přiděleným číslem reklamace WRE09089022, bylo při přijetí zjištěno našimi pracovníky reklamačního oddělení mechanické či jiné poškození, konkrétně:
    Zploštělý roh Hdd jako po pádu, cca 4x4 mm ploška. Nalomený konektor Sata.
    Závěr - napřed jsem disk hodil na zem a pak ulomil konektor. 2000 Kč v čudu. Tak se vydělává. Alza už nikdy více.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).