Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Daniel Obručník - Zakoupil jsem u Alza PC komplet sestavu, pokazili...

  • 24. 1. 2009 19:47

    Daniel Obručník (neregistrovaný)

    Zakoupil jsem u Alza PC komplet sestavu, pokazili se mi disky, bez jakehokoli upozornění mi přišla PC sestava s jinýma typem disku, které šli o dost hůře, tyto disky po dvou měsicích přestaly fungovat, říkám že takhle ne, at vrátí prachy nebo seženou původní disky, vedoucí montáží mi řekl, ano disky seženu nebo dostanete dobropis, disky schání 3 týdny a vždy dostanu odpoved o diskách nemám žádne info. Reklamaci řeším přes 1 měsíc, zjistili, že mám PC zakoupené na firmu, tutíž jsem se dočkal odpovedi, doba na vyřešení reklamace není pro IČ stanovena a nemusíme to vyřídit do 30 dní.

    Přepravu reklamovaného zboží neproplatili, ikdyž jsem jim říkal, že jsem jednal v souladu s reklam. řádem, kde je postup, jak se má u nich reklamovat. Odpoved nebylo to PPL ani Českou poštou, ale že jsem využil jinou přepravní službu, což v Reklamačním řádu samozřejmě nebylo zminěno - neproplatí.

    Poslal jsem stížnost na vedení, a čekám vyjádření.

    Rozhodně nedoporučuji, nakupovat zboží přes firmu už vůbec ne, neodbornost, neserioznost, velmi špatná komunikace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).