Musim nutne reagovat, jelikoz jsme se asi ne zcela pochopili.
Bavime se asi trochu v jine rovine. Veta typu:
"Letenky se musis naucit hledat, neni to jen tak, nedaj ti nic zadarmo" presne vystihuje o co mi jde. Je mi celkem jasne, ze pokud na zadanou stranku pujdu podruhe, tak uz moje orientace bude lepsi. Jenze! Leteckym spolecnostem jde predevsim o to vydelat jestli se nemylim, tudiz jejich snahou by melo byt prodat hodne letenek. Muj nazor je, ze soucasny system by mohl prodelat hodne zmen co se tyce nabidky letenek pres internet a take tak jiste v budoucnu ucini, protoze je to typicky vyvoj - zakaznik nas pan. Jednoduse receno, k webu musi prijit zakaznik, ktery je pripojen k Internetu dvakrat rocne a musi byt schopen jednoduse najit a koupit si letenku. Uzkym mistem jsou samozrejme platebni karty, ale to se v budoucnu zajiste take zlepsi. Jednoho dne prijde spolecnost, ktera poskytne kvalitnejsi sluzby nez konkurence a zakonite ostatni zareaguji.
Shrnuto a podtrzeno: Valna vetsina webu neni zcela user-friendly a to, ze JA nebo VY (jenz jsou s pocitacem pomerene sprateleni) si letenku najit umi, neznamena, ze bezny konsumnik lehce zvladne.
Přečteno 86 258×
Přečteno 75 676×
Přečteno 62 236×
Přečteno 51 808×
Přečteno 51 262×