Pokud byste chteli plytvat svym produktivnim casem a misto toho, abyste se venovali vyvoji novych produktu a jejich prodeji, porad hledate nove prilezitosti jak vydelat miliony pak mam pro vas 1 tip. Stahnete si 30-ti strankove pdf-ko od Rich Schefren a poctete o hlavnich chybach internetovych podnikatelu a take o tom, jak zmenit oportunisticky (opportunity = prilezitost) pristup na strategicky. Je to v anglictine, zadarmo, ale musite jim dat svoji emailovou adresu.
Prelozeno z Internet Business Manifesto:
Neproduktivni cas |
Produktivni cas |
Superproduktivni cas |
* rozhovory s prateli * surfovani na internetu * kontrola a cteni emailu * telefonaty * studium a uceni se * kontrola statistik stranek * uklizeni pracovniho stolu * uklid kancelare |
* tvorba produktu * marketing produktu * rizeni vydelecnych projektu * rozsireni |
* tvorba systemu pro tvorbu produktu * tvorba systemu pro prodej produktu * tvorba systemu, ktery vytvari rozsireni |
Kolik casu teda stravite denne produktivni praci? Ale uprimne.
Blog Riche Schefren: www.strategicprofits.com
Az moc mi to pripomina dalsi sales letter, ktere vas proste chce nalakat na koupi neceho dalsiho (trening, apod). Z vlastni zkusenosti s podobnymi trenery musim rict, ze se nic noveho stejne nedozvite. Zadny business neni o tom, ze se udela zazrazny plan a pak se podle neho jde..
[3] Je mi jasne, ze autor chce neco prodat. Ale to je normalni prece. I tak si myslim, ze stoji za to prozkoumat jak technologii jeho marketingu, tak i samotny dokument, ve kterem je minimalne par zajimavych veci. S osobnimi trenery v businessu zatim zadnou zkusenost nemam, ale stale vice mam pocit, ze se bez toho neobejdu.
Výborná manifesta bez obchodního poslání najdete na adrese http://www.changethis.com/
Přečteno 86 129×
Přečteno 75 468×
Přečteno 62 198×
Přečteno 51 753×
Přečteno 51 057×