Hlavní navigace

Názor ke článku Kolik peněz je v českých PPC kampaních? od Marek Antoš - [4] Samozřejmě nevylučuji, že jsem Google mohl přestřelit,...

  • 20. 1. 2006 10:35

    Marek Antoš (neregistrovaný)

    [4] Samozřejmě nevylučuji, že jsem Google mohl přestřelit, ale určitě ne o řád. Jen samotný Dobrý web spravuje kampaně v objemu, který to vylučuje. :-)

    [7] Já jsem ve výpočtu objemu kampaní v eTargetu vycházel z druhé strany: vzal jsem počty zobrazených odkazů a vynásobil průměrným click-rate a cenou za klik. První číslo jsem vzal přímo z webu eTargetu, druhé dvě odhadl na základě statistik, které vidím v partnerském systému pro weby IInfa, kde eTarget zobrazujeme. Zajímavé je, že k dnešnímu datu bych tím výpočtem patrně došel k podobnému číslu jako Ty, Radku (právě jsem to zkoušel).

    Nesmíme ale zapomínat, že odhadujeme čísla pro rok 2005, takže na pohled k dnešnímu dni musíme uplatnit přiměřenou degresi vzhledem k růstu během minulého roku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).