[4] Samozřejmě nevylučuji, že jsem Google mohl přestřelit, ale určitě ne o řád. Jen samotný Dobrý web spravuje kampaně v objemu, který to vylučuje. :-)
[7] Já jsem ve výpočtu objemu kampaní v eTargetu vycházel z druhé strany: vzal jsem počty zobrazených odkazů a vynásobil průměrným click-rate a cenou za klik. První číslo jsem vzal přímo z webu eTargetu, druhé dvě odhadl na základě statistik, které vidím v partnerském systému pro weby IInfa, kde eTarget zobrazujeme. Zajímavé je, že k dnešnímu datu bych tím výpočtem patrně došel k podobnému číslu jako Ty, Radku (právě jsem to zkoušel).
Nesmíme ale zapomínat, že odhadujeme čísla pro rok 2005, takže na pohled k dnešnímu dni musíme uplatnit přiměřenou degresi vzhledem k růstu během minulého roku.
Základní charakteristika: podnikatel v internetových médiích. Čím vším už jsem byl a občas ještě jsem: zakladatel Internet Info, šéfredaktor Lupa.cz, vedoucí projektu Dobrý web, aktivista ve SPIRu a CZ.NICu. A trochu taky ústavní právník, ale na to v tomhle blogu nedojde.
Přečteno 73 517×
Přečteno 48 736×
Přečteno 45 985×
Přečteno 37 250×
Přečteno 36 156×