Hlavní navigace

Názor ke článku Kolik peněz je v českých PPC kampaních? od Petr Valeš - Dobrý den, je těžké to odhadnout, ale podle mě...

  • 19. 1. 2006 8:32

    Petr Valeš (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    je těžké to odhadnout, ale podle mě eTarget podceňujete. Nezapomeňte, že je dražší a pro českého PPC uživatele dostupnější po všech stránkách. Google AdWords má velký problém s platbami - mnoho uživatelů/firem se kterými jsem mluvil stále nedokáže přenést tu bariéru a svěřit svoji kreditní kartu (pokud ji mají) americkému subjektu, navíc se u AdWords nemáte v podstatě kam dovolat, je zde dost mizerná technická a obchodní podpora - nevím, ale jak je to dnes. Jejich produkt je však levnější, efektivnější a účinější.

    Osobně si myslím, že podíl cílených reklam do zahraničí není až zas tak dramatický. Kdysi jsme měli několik desítek až stovek klientů, kteří využívali AdWords a počet těch, kteří cíleli na zahraničí se pohyboval v řádu procent.

    Jinak zajímavá úvaha :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).