Dobrý den,
je těžké to odhadnout, ale podle mě eTarget podceňujete. Nezapomeňte, že je dražší a pro českého PPC uživatele dostupnější po všech stránkách. Google AdWords má velký problém s platbami - mnoho uživatelů/firem se kterými jsem mluvil stále nedokáže přenést tu bariéru a svěřit svoji kreditní kartu (pokud ji mají) americkému subjektu, navíc se u AdWords nemáte v podstatě kam dovolat, je zde dost mizerná technická a obchodní podpora - nevím, ale jak je to dnes. Jejich produkt je však levnější, efektivnější a účinější.
Osobně si myslím, že podíl cílených reklam do zahraničí není až zas tak dramatický. Kdysi jsme měli několik desítek až stovek klientů, kteří využívali AdWords a počet těch, kteří cíleli na zahraničí se pohyboval v řádu procent.
Jinak zajímavá úvaha :-)
Základní charakteristika: podnikatel v internetových médiích. Čím vším už jsem byl a občas ještě jsem: zakladatel Internet Info, šéfredaktor Lupa.cz, vedoucí projektu Dobrý web, aktivista ve SPIRu a CZ.NICu. A trochu taky ústavní právník, ale na to v tomhle blogu nedojde.
Přečteno 73 517×
Přečteno 48 736×
Přečteno 45 985×
Přečteno 37 250×
Přečteno 36 156×