PPC - efektivní internetová reklama
Konference o internetové PPC reklamě v konferenčním centru City v Praze, kterou jsem měl tu možnost navštívit mně nijak zvlášt neobohatila, ale z devíti přednášejích se nějaká ta „nová“ informace vyselektovat určitě nechala.
Kvalita přednášek o PPC více méně vzrůstala v čase (vyjímky samozřejmě existují). Vzal bych to hezky popořadě:
dějství první Aleš Miklík (Lupa.cz)
Přednáška Aleše Miklíka byla více méně Úvodem a jako takový ho všichni (nejspíš) brali.
dějství druhé Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive)
Ředitel firmy OgilvyInteractive pojal přednášku poněkud svérázným humorným stylem. A jak ukázal jeden účastník konference svým demonstrativním odchodem ze sálu se slovy na jazyku, že je šovinistický …užnevimco…, tak všem přítomným do noty zřejmě nekápnul.
dějství třetí Petr Staněk (Netravel.cz)
Petr Staněk z on-line cestovní kanceláře (Netravel) svými konkrétními příklady byl určitě obohacením konference, aneb šedivá je teorie a zelený strom praxe.
dějství čtvrté Josef Kovář (eTarget)
Zástupce společnosti eTarget mluvil o tom Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Nic převratného ovšem nezdělil. Proč by to taky proboha dělal, že?
dějství páté Jan Makovička (Ringier ČR)
Jan Makovička byl za vizionáře a svým příspěvkem s názvem Média a PPC se snažil bořit mýty o PPC a v závěru svého projevu mluvil o sociálním profilování, o budoucnosti v personalizaci .. prostě o webu 2.1.
dějství šesté Lukáš Morávek(Google)
Lukáš Morávek samozřejmě hodně mluvil o Adsense a snažil se přesvědčit přítomné o významu inzerování na malých specializovaných stránkách. Jako argumenty používal velmi přesvědčivé studie o větší přitažlivosti kontextové reklamy na menších odborných stránkách pro uživatele.
dějství sedmé Jiří Malý (Advertures)
Jiří Malý se věnoval do velké hloubky analýze PPC. Někdy zacházel tak hluboko, že jemu vymezený čas mu vypršel někdy v polovině připraveného projevu.
dějství osmé Artur Holba (Atweb)
Artur Holba si jako prezentaci připravil téma Click Fraud & Web Analytics a popřel důvěryhodnost oficiálně přiznaných podvnodných kliknutí u fimy Google, ale i jinde.
dějství deváté Dušan Janovský
Dušan Janovský alias Yuhů se se svým originálním příspěvkem Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení snažil přesvědčit přítomné, že žádné PPC (platba za proklik) v podstatě neexistuje, ale platí se neustále za zobrazení. Stručně a zjednodušeně: při menším prokliku je cena vyšší, a při vyšším prokliku cena nižší; ve finále zaplatí všichni za počet zobrazení stejný peníz.
___________
Mezi jednotlivými přednáškami byla samozřejmě i pauza na oběd a dvakrát „coffe break“. Dále tři panelové diskuse s tématy
1.Klasické reklamní formáty vs. PPC
2. PPC systémy v ČR s celkem zajímavým pohledem zástupců českých PPC systémů.
3. Praktické využití PPC reklamy
Celkové zaměření konference bylo spíše pro základní seznámení s problematikou PPC reklam.
A já doufám, že sem nic neporušil, když jsem tu zveřejnil základní body programu a seznam přednášejích, ale nic sem nikomu neslíbil a nic sem nepodepisoval.
Mám-li být upřímný tak účast na téhle konferenci bych si asi nezaplatil, ale za tři čtyři příspěvky na blog.lupa.cz se to vyplatí.
Anketa
Jaký druh PPC reklamy používáte
-
Související články na blogu k800
-
Tak trochu o reklamě a realitách ve třech dějstvích 29. 4. 2007 8:42
-
Google pro domény 21. 12. 2006 21:49
-
-
Související články na ostatních blozích
-
Nezbytné nástroje pro online marketing 16. 3. 2015 11:55
-
Enhanced Ecommerce - důležité informace pro váš e-shop 2. 3. 2015 11:00
-
Tvorba screencastu 5. 11. 2010 14:03
-
Odpověď pro všechny, kteří potřebují "malé a jednoduché" internetové stránky 11. 10. 2010 21:41
-
katalog-cz-firem.cz (podvodník) 22. 9. 2010 10:47
-
Nový fulltext na Seznam.cz spuštěn 16. 9. 2010 14:13
-
-
Související články na serveru Lupa.cz
-
Velký úspěch digitálního průmyslu: nařízení ePrivacy čeká zásadní přepracování 9. 12. 2019 6:30
-
Prohlížeč Brave: utopistický projekt, který si sám pod sebou řeže větev? 4. 12. 2019 6:30
-
Ministr zdravotnictví chce v televizi, rádiích a na webu omezit reklamy na alkohol 9. 9. 2019 0:00
-
Další obří pokuta pro Google. Zneužíval dominanci v reklamě u vyhledávání, tvrdí Komise 20. 3. 2019 13:29
-
Jan Pátek (Business Factory): Klesající návštěvnost Facebooku je mýtus 13. 2. 2019 6:30
-
Ondřej Krišica (Seznam.cz): Skoro půlku výnosů letos vyděláme programaticky. GDPR se inzerentů nedotkne 22. 3. 2018 6:30
-
- Podle hodnocení
- Podle vláken
- Nejnovější
-
NeLSoN (neregistrovaný)
panecku ale jsme se sesli :)))
Leninuv pohled na PPC
http://nelson.blog.lupa.cz/0705/leninuv-pohled-na-ppc -
Jana Matronová (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz
Zkoušela jsem si pro naši malou firmu sama zakládat PPC reklamy na Adwords a Sklik. Bohužel co jsem ušetřila na založení a správě, protočila jsem v kreditu na účtech.
Dnes už jsem poučena a nechala jsem si založit a spravovat PPC kampaně od http://www.ppc-reklama.eu/
Doporučili mi ještě remarketing a retargeting a teď mě stojí PPC reklamy pár korun. Správu jsem si již přebrala sama, tam si myslím, že již nic nezkazím po úvodních zkušenostech.
k800
Poslední názory
-
\
Negativní zkušenost při samozakládání
ke článku PPC - efektivní internetová reklama -
\
Re: no a?
ke článku Podvody s návštěvností -
\
Re: no a?
ke článku Podvody s návštěvností -
\
Re: no a?
ke článku Podvody s návštěvností -
\
Celej TopList se mě nelíbí
ke článku Podvody s návštěvností
-
- C++ Developer | NEkorporát
- PostgreSQL vývojář
- Oracle developer / vývojář
- Programátor JAVA
- IT Technik junior - atnivirový SW
- Embedded Software Engineer / Vývojář Programátor v C
-
- Jak úspěšně připravit vaši první online kampaň
- Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku
- Seznamy na SharePointu 1: vytvářejte seznamy a sloupce
- Kritické myšlení 5 - Teorie her a jak okolnosti ovlivňují rozhodování
- Řešení konfliktů - taktiky a strategie
- Kontingenční tabulky v Excel
-
- JAVA VÝVOJÁŘ | IČO/HPP
- PostgreSQL vývojář
- Development Team Lead pro ERP systém
- Databázist(k)a
- Delivery Manager neboli Agile Master
- IT Technik junior - atnivirový SW
-
- Jak úspěšně připravit vaši první online kampaň
- Plánování projektu II: rizika a komunikace
- Seznamy na SharePointu 1: vytvářejte seznamy a sloupce
- Kritické myšlení 5 - Teorie her a jak okolnosti ovlivňují rozhodování
- Trénink vyjednávání prakticky I.
- Google Disk - mějte svá data pod kontrolou
Dále u nás najdete
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2019 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.