Hlavní navigace

JanXaver-reklama

  • Může být YouTube bez reklam - kdy a jak?

    Reklamy na video serveru YouTube jsou známy snad každému uživateli internetu na celém světě. To je z pohledu vlastníka YouTube společnosti Google dobrá zpráva. Reklamy na Youtube jsou pro Google primárním zdrojem zisků. Na druhou stranu není žádným tajemstvím, že YouTube reklamy jsou pro mnoho uživatelů videí na YouTube zásadně obtěžující až otravné!
    14. 4. 2014 10:50
  • Google obrázky - může to být časovaná bomba práv a licence?

    Toto téma licence a práv na službě Google obrázky začíná být pomalu ožehavým tématem, možná problémem. Používáte obrázky a fotky ze služby Google obrázky pro svou práci nebo je vkládáte do svých stránek? Autoři obrázků a fotek se pomalu dožadují na Google řešení autorských práv. S videi i s hudbou už to Google vyřešil a neustále to vylepšuje. U licencí a práv k obrázkům a fotografiím nabízí Google filtraci obrázků podle práv a licence. Znáte a používáte tuto službu a nastavení?
  • Co dělat s obtěžující reklamou na internetu?

    Blokování webové reklamy není v tuzemsku nijak významnou položkou internetových diskuzí a potřeb uživatelů. Mezi uživateli českého internetu jsou zastoupeny různé názory na internetovou reklamu v nichž dlouhodobě převládá názor, že pokud je internetová reklama neobtěžující, tak může návštěvníkům internetu dávat mnoho typů na zajímavé internetové stránky. To lze např. dokázat anketou na homepage mého blogu, kde uvidíte názory více jak tisíce respondentů…
  • Může cena prokliku PPC na Google Adwords ovlivnit samotné ceny akcií Google?

    Odpověď napíšu hned v úvodu: ano, je to k nevíře, ale může. U amerických firem, které balancují svou existenci na burze, se může stát prakticky cokoli řízeně neočekávaného! Společnost Google, která je známa především díky hojně užívanému vyhledávači Google.com/cz „čelí“ stále většímu zájmu spotřebitelů  a uživatelů internetu v celém světě vč…
  • Komerční banka - antireklama za 75 Kč

    Televizní reklama – způsob velmi málo a špatně cílené reklamy s prakticky nemožným měřením konverzí. Přesto má své místo pro budování značky. Je velmi drahá a právě proto by měla být dobře promyšlená a plánovaná. Příklad Komerční banky je učebnicovou ukázkou, kterou si můžeme rozebrat. KB platí ročně přes 300 mil. Kč za čas v TV. Vydává obrovské prostředky na to, aby aspoň pár desítek lidí reálně přivedla do budov KB jako klienty…
    22. 5. 2013 10:04 (aktualizováno)
  • Používejte tzv. vylučující klíčová slova v PPC na Skliku a Adwords

    Jak na to, aby PPC reklama na Seznam.cz byle účinná? Reklama na Seznam.cz se dá dělat mnoha efektivními způsoby. Jedním z nejvíce používáných reklamních formátů na Seznamu je tzv. PPC reklama.  PPC reklama nejen na Seznamu se rozděluje na PPC texty ve vyhledávání a na PPC reklamní texty v tzv. obsahu, což znamená, že se vaše reklama textová i bannerová zobrazuje na stovkách různých webových stránek, které nechávají zobrazovat reklamy od Seznam.cz. Je to efektivní a účinné, ale i PPC od Seznam.cz
    1. 5. 2013 20:58 (aktualizováno)
  • Seznam url adres webů, které jsou tzv. "lapači" PPC reklamy

    Používáte aktivně sami nebo přes agenturu PPC reklamu na Google v systému Adwords nebo v Skliku na Seznamu, tak víte, že PPC kampaně mají dva hlavní okruhy. Jedná se o PPC ve vyhledávání a o PPC reklamu v obsahu tzv. content. Té druhé jmenované se říká reklama v obsahové síti, což lidově řečeno znamená, že jde o PPC reklamu, která se zobrazuje na stovkách různých www stránek, které umožňují zobrazování textové a banerové PPC reklamy.
    25. 3. 2013 8:02 (aktualizováno)
  • Propagace na internetu - staré dobré zásady

    Propagace na internetu je dnes velmi důležitou a vlivnou věcí. Ideální propagací na internetu je, když jste v něčem extrémní „showbyznys exot“ jako Iveta Bartošová nebo herec pan Pomoje a máte zaručenou silnou propagaci a to zdarma. Tyto případy budou vidět na super.cz, na revue idnes.cz, atd.. Takovou propagaci podobné no-stars vyhledávají jako jeden ze svých efektivních nástrojů online propagace v prostředí internetu. 
    29. 1. 2013 22:14 (aktualizováno)
  • SEO optimalizace webu - pravidla, proč a jak?

    SEO optimalizace webu je jeden z výrazů, který je dle statistik vyhledávačů hojně vyhledáván.  Je chvályhodné, že se více a více setkávám s podnikateli a živnostníky z prostředí internetu, kteří začínají klást větší váhu své internetové prezentaci a online marketingu a přímé SEO optimalizaci webu.
    14. 1. 2013 18:44 (aktualizováno)
  • Reklama na internetu - levněji a efektivněji?

    Reklama na internetu je důležitá součást online marketingu každé firmy, která chce být na internetu viditelně viditelná. To znamená, že chce být na první stránce vyhledávačů Seznam a Google. Nestačí však být jen na first page, ale taková firma chce být na tzv. TOP pozicích. Nadpis článku „reklama na internetu“ je jedním z nejvíce hledaným klíčovým slovním spojením ohledně slova „reklama“ v prostředí internetu…
    1. 8. 2013 8:36 (aktualizováno)