Dnes jsem si všiml, že stránkách služby Sklik.cz přibyly nové velmi zajímavé funkce, které ulehčí práci s reklamními PPC odkazy.
Na tomto obrázku jsou vidět dvě nové záložky: Nastavení a hlavně Nástroje.
První zmiňovaná záložka, Nastavení (teď nejsem si jist jestli tam náhodou již nebyla) přibyla možnost přidání povolení přístupu i pro další uživatele, kteří buď mohou účet editovat nebo jen prohlížet. Nevýhodou je jen, že ostatní uživatelé musí mít také účet u seznamu :(
Více zajímavá novinka je záložka Nástroje, kde jsou návody jak do systému importovat data a jak je exportovat. Tyto dvě funkce jsou jistě velmi důležité pro zadavatele reklam pro více klientů a nebo pro klienty, kteří mají hodně klíčových slov a reklamních textů.
Sklik má velmi dobře propracovanou nápovědu, takže tam se dozvíte jak přesně importovat a exportovat data. Velmi zajímavou a pro mě velmi užitečnou funkcí je možnost exportu dat z konkurenčního systému Google Adwords a import do skliku a to i pokud si kampaň vyexportujete z programu Google AdWords Editor, což považuji za bombu :) a paradox je, že sklik spolupracuje s konkurencí, nebo spíše jí tak akceptuje, že se jí podřizuje :)
Jen tak dál pánové a doufám, že se i konkurenční systémy takto budou rozšiřovat. Možná bych ještě jen si trochu postěžoval na sklik. V systému mi moc chybí systém na navrhování klíčových slov systém na odhadnutí provozu, jak to má google nebo i etarget. No uvidíme co nám dále seznam připraví.
RE: Vojtěch
Nejde o problém, ale zásadní přednost. Příchozí uživatel z PPC v hledání má cca 5x vyšší konverzní poměr (nakoupí), než uživatel z kontextové reklamy, protože ten prvotně nehledal a proto není v takové rozhodovací fázi, jako "hledač". A pokud má Seznam 70% trhu, vážně nejde o problém (http://history.toplist.cz/stat/?a=history&type=4)
Přečteno 8 116×
Přečteno 7 466×
Přečteno 6 985×
Přečteno 5 567×
Přečteno 4 994×