Vždycky potěší, když si člověk pohrává půl roku s nějakou myšlenkou, a pak zjistí, že už to mezi tím někdy vymyslel za něj. O vlivu sociálních sítí a blogů na spotřebitele se toho napsalo a namluvilo hodně. Už delší dobu si pohrávám s myšlenkou, jak zautomatizovat vztah majitel obchodu – podomní prodejce /reseller v prostředí internetu.
Nebyl by takový problém, aby bloger nebo majitel malého webu motivoval obsahem spotřebitele k nákupu nějakého zboží z nějakého konkrétního e-shopu a bylo by krásné, kdyby z toho bez zbytečných složitostí mohl kasírovat i nějakou provizi.
A hele! Problem vyřešil Boo-box. Stačí přidat kousek HTML kódu do svých stránek a zatagovat obrázky nebo klíčová slova, která chcete do internetového obchodu namířit. Pokud uživatel přes tento redir skutečně objednávku dokončí, provize míří přímo k blogerovi. Mňam.
Boo-box.com