Hlavní navigace

dno - Články označené nálepkou E-komerce

Oblečte se jako vaše oblíbená celebrita - Like.com

Další velmi kreativní nápad na vylepšení internetového obchodu najdete na stránkách Like.com. E-shop s módou archivuje doplňky nejslavnějších celebrit a zákazník zmatený z nekonečné nabídky může jen zadat do vyhledávače, že chce vypadat jako Brad Pitt nebo Paris Hilton. Výsledkem hledání je série fotografií jako vystřižená z módních časáků. Celebrita má na fotografii zvýrazněné doplňky, které si můžete kliknutím zobrazit v nabídce nebo procházet jim podobné…
28. 3. 2007 9:37 (aktualizováno) | |

Staňte se podomním prodejcem internetového obchodu - Boo-box.com

Vždycky potěší, když si člověk pohrává půl roku s nějakou myšlenkou, a pak zjistí, že už to mezi tím někdy vymyslel za něj. O vlivu sociálních sítí a blogů na spotřebitele se toho napsalo a namluvilo hodně. Už delší dobu si pohrávám s myšlenkou, jak zautomatizovat vztah majitel obchodu – podomní prodejce /reseller v prostředí internetu…
16. 2. 2007 8:35 (aktualizováno) | |

E-shop jako Google Maps - Browsegoods.com

Internetové obchody vypadají všechny skoro stejně. Jejich autoři se zaměřují na to, aby uživatel dokázal konkrétní zboží rychle najít, ale opomíjejí faktor procházení. Právě procházení po obchodech přitom vede zákazníky k hromadě spontánních nákupů. Startup DottedPair pustil na web podle mě celkem revoluční model internetového obchodu, který se tento problém snaží vyřešit. Uživatelské rozhraní je jako vypůjčené z Google Maps…
14. 2. 2007 15:34 (aktualizováno) | |