Další velmi kreativní nápad na vylepšení internetového obchodu najdete na stránkách Like.com. E-shop s módou archivuje doplňky nejslavnějších celebrit a zákazník zmatený z nekonečné nabídky může jen zadat do vyhledávače, že chce vypadat jako Brad Pitt nebo Paris Hilton.
Výsledkem hledání je série fotografií jako vystřižená z módních časáků. Celebrita má na fotografii zvýrazněné doplňky, které si můžete kliknutím zobrazit v nabídce nebo procházet jim podobné. Zákazníci bez idolů mohou využít voleb jako „browse by celebrity“ nebo „browse by trends“.
Nemusíte kupovat každý měsíc Harpers Bazaar, abyste zjistili, že to pro návštěvníky stránek může být i docela zábavné a to i v případě, že si žádný doplněk značek Prada, Ralph Lauren nebo Christian Dior nemůžete (stejně jako já :) dovolit.
Zajímavý systém orientace v obrovské nabídce zboží je k vidění také na stránkách browsegoods.com. Jejich autoři použili uživatelské rozhraní klasických map a zákazník se tam vnořuje do jednotlivých sekcí zoomováním.
O tomto skvelem napadu od Like.com jsem cetl uz driv. Nema to chybu, ale pro Cechy temer nevyuzitelne. Uvazuji, ze o tom napisu i clanek pro muj blog - http://clanky.iobchody.com .
Asi tak, ac osobne si o tom clovek muze myslet cokoliv. Tak jako podnikatelsky zamer skvelej napad. Velka vyhoda je, ze medialni masaz co je dobre a co si "musite" koupit za vas dela nekdo jiny a to se v nakladech pocita :-) Lidi obcas prijdou na neskutecne veci na cem lze vydelat a ja jim to preji.