Ke konci roku (22.12.2014) jsem si objednal levnější a rychlejší baliček od UPC. Objednávku jsem vyřizoval elektronicky a do poznámky k objednávce jsem dopsal žádost o výměnu nefunkčního modemu.
Další den se mi ozvala operátorka s tím že mě přepojí na technika a mám mu popsat problém. Na otázku kdy bude nová služba aktivní mi sdělila že jim tato informace o změně služby asi ještě nepřišla (ačkoliv o vadném modemu v poznámce pod objednávkou věděla). Telefon s technikem proběhl rychle kdy jsem mu popsal problém a bylo mi řečeno že přijde další den. Technik přišel, problém vyřešil a po mém dotazu jak je to se změnou služby mi bylo řečeno že o ničem takovém neví a odešel. Po novém roce mi volal operátor a nabízel novou službu. řekl jsem mu že jsem již objednal 40+ v akci ale že se mi stále nikdo neozval. Říkal mi že o tom nic neví ale na můj dotaz jestli by se mohl podívat do zpráv kde objednávku skutečně našel mi odpověděl že akce již skončila a že si mám objednat něco jiného a že mi s tímto problémem nemůže pomoct. =/
Přečteno 24 920×
Přečteno 5 532×
Přečteno 5 263×
Přečteno 4 883×
Přečteno 4 749×