Názor ke článku nakvalitní služby UPC od TonyK - Jsem původním zákazníkem Karnevalu a byl jsem velmi...

  • 3. 12. 2007 1:29

    TonyK (neregistrovaný)

    Jsem původním zákazníkem Karnevalu a byl jsem velmi spokojen. Za cca 3 roky jeden neplánovaný výpadek a cca 2x předem hlášený výpadek. Hotline fungoval výborně a nikdy nebyl problém se domluvit.

    Od té doby co to převzalo UPC, tak jsou výpadky nebo alespoň pokles rychlosti několikrát do měsíce a předem neoznámí samozřejmě nic. Ve fakturacích mají neuvěřitelný bordel, nedá se k nim dovolat a když se mi to konečně podaří, tak si reklamaci přehazujou jak horkej brambor až to ten poslední zavěsí.

    Asi to vyřeším tím dopisem s doručenkou, ale bude v něm rovnou výpověď. Docela zvažuji přejít k Bluetone Angel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).