Mám UPC Internet + TV od března 2003 a prodělal jsem i stěhovaní s kompletním odhlášením a přihlášením včetně vracení modemu (poslal jsem ho Českou poštou na adresu UPC, žádné obstrukce jsem nezaznamenal). Zásadně pro komunikaci s UPC používám formulář na jejich stránkách.
Momentálně platím asi 800 Kč měsíčně (TV mini a UPC Light + upspeed booster 5120 / 1024 kbit/s). Připojení monitoruju Nagiosem zvenku, takže vím, že nějaké výpadky jsou, ale ty přesahující jednu hodinu bych za ta léta spočítal na prstech jedné ruky. Netbox končí asi 150 m od místa mého bydliště (Novoměstská ulice, Brno). S UPC jsem spokojený až na ceny některých služeb. Když UPC vypadne, nahodím T-mobile 4G nebo EGPRS, ale většinou než stihnu přehodit SIM z mobilu do modemu, tak UPC zase naběhne.
ntw
Přečteno 24 905×
Přečteno 5 523×
Přečteno 5 252×
Přečteno 4 875×
Přečteno 4 739×