Lze souhlasit s tím, že na nezajímavý perex na agregátoru nikdo neklikne. Právě proto ale zdrojový portál, aby návštěvník klikl i na méně atraktvní nadpisy, dává v hojné míře ilustrační obrázky (více či méně související, zato atraktivní). Druhý argument, pro který chápu vydavatele, je, že některé agregátory používají nofollow nebo podobné techniky bez SEO přínosu pro vydavatele článku. Ve výsledku se může stát, že google indexuje nadpis agregátoru, zatímco originální článek je někde na konci seznamu.
Témata, do kterých si troufám kecat, jsou CRM (protože jedno dělám), zpravodajské agregátory (protože to dělám taky), řízení firmy (protože mám strach to nedělat – musím), jídlo (protože jej mám rád a občas o něm píšu), Apple (protože jsem programoval Mac ještě v době, kdy jste tahali kačera), Java (protože to je můj šálek kávy), webové technologie (protože bez nich by to teda nešlo), grafika a kreslení (protože bych na to chtěl mít víc času).