Existuje hodně reklam dobrých, hodně špatných, některé jsou docela otřesné. S většinou ale nemám výraznější problém. Ale můžete mi někdo vysvětlit tohle?
Já dokážu pochopit nahotu v reklamě, pokud dává alespoň trochu smysl. Tady u toho billboardu prostě nevím… Rozhodně mě to nenaplňuje důvěrou v tenhle server.
P.S. Ale fotka je to hezká, to jo ;-)
Update: Abych nebyl podezírán, že někomu dělám reklamu, „upravil“ jsem URL zobrazenou na billboardu. Vězte že ve žlutém proužku je vytištěna URL katalogu realit.
Máš recht a tvoje otazníky jsu oprávněné. Vizuál nemá vztah k produktu, ke značce ani k myšlence reklamou občas sdělované. A zde opravdu ani žádná "idea behind" není. Výsledkem bude prostě jen krátkodobé a neefektivní zvýšení návštěvnosti a to je možná ještě sporné, protože, kdo chce kozy, ten je určitě nebude hledat na stránce s realitami a kdo chce naopak reality, což je produkt nejvyšší finanční a osobní citlivosti, ten půjde zřejmě k renomované značce. Nedojde zřejmě ani ke spontánnímu vybavení značky "joo, to jsou ti s těma kozama.", protože kampaň nemá potřebné nasazení. Suma sumárum: jsou to prostě vyhozené peníze a markeťák, který to zadal a schválil, by se měl "věnovat činnosti jakékoli, ale jiné."
Ale ono to neni o tom, zda se nekomu ta ci ona reklama libi. Ale je to o tom, zda ta ci ona reklama funguje. To je o dost podstatny rozdil. Me se nelibi reklamy na praci prasky atd., ale tyhle reklamy funguji.
Musim rict, ze tenhle billboard jako jeden z mala me zaujal - a pak jsem si rikal co je to za blbost. No a precetl jsem si URL toho serveru -> takze reklama splnila svuj ucel.
A pokazde, kdyz pojedu kolem toho billboardu, tak se na nej moc rad zase podivam :)
Nevím, kde byl obrázek vyfocený, ale tady u nás v Praze máme trošku jiné plakáty. Taky tři poprsí ve žlutých plavkách s nějakým URL, ale někde je ještě nápis ve stylu "Hledej realitu" nebo tak nějak. Je fakt, že nápad to není nijak převratný, ale je zde jistý dvojsmysl, který zaujme. Autoři prostě chtěli, aby se muži na plakát dívali a aby si skutečně důkladně přečetli text (což většina reklam s polonahou ženskou splní) a zároveň dvojsmyslem propojili svůj produkt s obrázkem. Nápad nic moc, ale asi splnil účel.
No to není pravda, reklama má hlavně prodávat (samozřejmě kromě případů, kdy jde o věci jako rebranding nebo propagaci značky). Hromada přemýšlejících lidí vám nevydělá ani korunu.
Tenhle způsob propagace webu je navíc dost problémový, protože musíte zajistit, aby si jí člověk zapamatovat dost dlouho, než se dostane k počítači (a to ještě musí potřebovat realitku teď hned). Jenže v situaci, kdy se na vás více či méně skrytá nahota hrne ze všech stran, je to nepravděpodobný.