Reklamní spam v Google Analytics

13. 5. 2011 15:34 Karel Novák

Aneb – jak dostat reklamu i tam kde byste to určitě nečekali.Pokud si říkáte, že jsem se zbláznil, že v Google Analytics nikdy žádné reklamy nebyly (a asi nikdy ani nebudou), tak možná stejně jako já zjistíte,jak se mýlíte.

Dneska jsem na webu mediar.cz narazil na jedno video, které mě zaujalo svým obsahem. Posuďte sami:

Celá myšlenka je opravdu geniální. Agentura (TRIAD Advertising) dostala za úkol zpropagovat nový „analytický“ nástroj. A pro svoji kampaň si zvolili opravdu netradiční metodu. Vybrané cílové weby byly navštíveny se speciálně vytvořeným utm kódem viz:

utm kód použitý v kampani

A výsledek?

Výsledné zobrazení reklamního sdělení

Mě osobně celá myšlenka překvapila svou jednoduchostí a genialitou. Myslím, že zacílení této kampaně bylo dokonalé. Kdo jiný by měl mít zájem o další „analytický“ nástroj než právě ten kdo pečlivě studuje různé statistiky. (ten kdo se o ně nezajímá se o reklamě ani nedozví)

Cena? Pochybuji že (kromě tučného poplatku za kreativní nápad) stále celá kampaň moc peněz.

Jen se trochu bojím, až se takového nápadu chytnou nerůznější spameři. A najedou budou celé statistiky plné nabídek na nejlevnější a nejvýhodnější hosting a podobně.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).