Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Založení firemního bankovního účtu v Německu.

  • 14. 11. 2006 23:00

    bublifuk (neregistrovaný)

    nejen ze systemy eB a RB nejsou propojeny, ona ma eB pro klienty v podstate system jediny - vseobsahujici a veleintegrovany system vlastni produkce s klady i zapory, ktere z toho plynou, naproti tomu RB nema pro klienty eB system zadny - sdratovane krabicove produkty, ktere neni mozne ani ve strednedobem horizontu ohnout tak, aby se zacali eBance alespon blizit (a to jeste jim toho spoustu dela slovenska TatraBanka). Podle me ani v siroke mire nikdy spojeny nebudou, jeden z nich zanikne (hadejte jaky?), bez ohledu na schopnosti, jde prece hlavne o penize a zisk a klienti eB stejne nebudou mit kam jit, protoze ekvivalent neexistuje (online uctovani bez zadrzovani penez na ceste, nova platebni karta pripravena za 3 dny na pobocce na prevzeti klientem, uver na klik mysi, v podstate zadny system-closing-time, pobocky vetsinou 8-20h, ...). v RB maji problem ne technicky, ale mentalni - nechapou, ze lidi jako jsem ja nechteji 1/2 dne dovolene na navstevu pobocky kuli kazde drobnosti, vyplnovat 3-strankove papirove formulare a misto kliku mysi 10 minut telefonovat se slecnou na call-centru a podpis na prikazu k uhrade vhozenem do sberneho boxu v rohu pobocky ze neni zabezpeceni.

    Z eB momentalne odchazi i lidi, kteri stali za rozvojem produktu jako je internet-banking, gsm-banking (ve vlne ktera prisla po prevzeti Expandia Banky Ceskou Pojistovnou) a kdyz ne oni, tak nikdo jiny uz ji zachranit nedokaze. Snad jedine my klienti - pokud se nebudeme chovat jako ovce a budeme davat najevo, ze jakekoli zhorseni sluzeb JE duvodem pro zmenu banky. "Nemusim, nemusim" se nam muze zmenit na "Nemuzu, nemuzu..."

    Peace...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).