Odpovídáte na názor ke článku Založení firemního bankovního účtu v Německu.
nejen ze systemy eB a RB nejsou propojeny, ona ma eB pro klienty v podstate system jediny - vseobsahujici a veleintegrovany system vlastni produkce s klady i zapory, ktere z toho plynou, naproti tomu RB nema pro klienty eB system zadny - sdratovane krabicove produkty, ktere neni mozne ani ve strednedobem horizontu ohnout tak, aby se zacali eBance alespon blizit (a to jeste jim toho spoustu dela slovenska TatraBanka). Podle me ani v siroke mire nikdy spojeny nebudou, jeden z nich zanikne (hadejte jaky?), bez ohledu na schopnosti, jde prece hlavne o penize a zisk a klienti eB stejne nebudou mit kam jit, protoze ekvivalent neexistuje (online uctovani bez zadrzovani penez na ceste, nova platebni karta pripravena za 3 dny na pobocce na prevzeti klientem, uver na klik mysi, v podstate zadny system-closing-time, pobocky vetsinou 8-20h, ...). v RB maji problem ne technicky, ale mentalni - nechapou, ze lidi jako jsem ja nechteji 1/2 dne dovolene na navstevu pobocky kuli kazde drobnosti, vyplnovat 3-strankove papirove formulare a misto kliku mysi 10 minut telefonovat se slecnou na call-centru a podpis na prikazu k uhrade vhozenem do sberneho boxu v rohu pobocky ze neni zabezpeceni.
Z eB momentalne odchazi i lidi, kteri stali za rozvojem produktu jako je internet-banking, gsm-banking (ve vlne ktera prisla po prevzeti Expandia Banky Ceskou Pojistovnou) a kdyz ne oni, tak nikdo jiny uz ji zachranit nedokaze. Snad jedine my klienti - pokud se nebudeme chovat jako ovce a budeme davat najevo, ze jakekoli zhorseni sluzeb JE duvodem pro zmenu banky. "Nemusim, nemusim" se nam muze zmenit na "Nemuzu, nemuzu..."
Peace...
Skřítek se věnuje obchodu v IT společnosti, která vyvíjí SaaS řešení v oblasti bezpečnosti. Ve volném čase miluje pohyb na vzduchu a lezení či horolezení.
Přečteno 36 571×
Přečteno 29 786×
Přečteno 20 531×
Přečteno 16 645×
Přečteno 14 139×