Naší ambicí není mluvit jednotlivým provozovatelům do toho jak stabilní jsou jejich aplikace, ale chceme jim poskytout přehled o tom jak se jejich uživatele k jejich službám dostanou.
Měříme provádíme dvěma způsoby:
Vnitřní měření:
Je realizováno na vnitřní síti klienta, kde zjištujeme jak monitorované služby fungují. Zde jde o to ověřit funkčnost www aplikací/služeb.
Vnější měření:
Zde něměříme zda-li služba funguje z pohledu provozovatele, na to je přizpůsobeno vniřní měření, ale jak se služba/server chová z pohledů uživatelů kteří na službu/server přistupují prostřednictvím internetu
V tomto případě může nastat takový stav, že služba bez problému funguje, ale někde na síti mezi uživatelem, který na daný server přistupuje a místem kam je server připojen je problém. Obyčejný monitoring běhu aplikace tyto problémy není schopen odhalit.
100% dostupnost serverů z pohledu vnějšího měření:
Dostupnost je meřena za včerejší den (Pondělí 14.2.2006) z věřejně monitorovaných serveru, viz statistiky.siux.cz. Servery jsou zde uvedeny v abecedním pořadí.
Profesionální monitoring serverů: 14 měřících bodů, varování pomocí e-mailu, SMS či ICQ, měření na různých typech i rychlostech připojení, manažerský i administrátorský přehled, 24×7×365 dohled
Přečteno 6 870×
Přečteno 6 665×
Přečteno 6 506×
Přečteno 6 114×
Přečteno 6 043×