Přesně tak to vnímám taky a děláme to tak s našimi zákazníky.
Nemyslím si ale, že má seznam neotřesitelnou pozici. Meziročně jeho podíl klesá ve prospěch Googlu. A kdyby se seznam přes noc blbě vyspal a začal penalizovat některé taktiky najednou a hromadně (lišty, patičky, násobné H1, ...), riskoval by. Většina kvalitních českých shopů tohle dělá, a kdyby je sestřelil najednou, zbyly by mu pidishopíky s dodací lhůtou ala vltava.cz, do roka a do dne.
Tím by riskoval, že i jeho skalní návštěvníci objeví, že Google tohle nepenalizuje, ale ignoruje (těch mínusových bodíků za tohle dává minimum, pokud je shop kvalitní), a proto má Google lepší výsledky. Mohli by seznamu utéct taky přes noc a přejík ke Googlu.
Takže s tou neotřesitelností... podle mě si to Ivo uvědomuje, a chová se podle toho.
2001 vznik první firmy na výrobu internetových stránek při VŠ, 2003 výroba internetových obchodů, 2005 výroba prvního skladového a fakturačního systému, napojení na MoneyS3, Pohoda, Cézar, nyní se věnuji SEO, prodejní taktice na internetových obchodech, plánování a strategii internetových obchodů.