Odpovídáte na názor ke článku Volby - kreativni marketing.
ano cssd ma letos pomerne efektivni kampan, za ODS ji musi delat jini:
Kuličky: 500g hovězího, 500g vepřového masa, 2 najemno nasekané cibulky, 3 snítky nasekané bazalky, sůl, pepř, parmezán ...
Z volebního materiálu ODS, květen 2006, str. 15
Každý den děkuji bohu, že nám dal papiňák. ... Vaření považuji za jeden z mých mnoha koníčků, ale vařím jen, když na to mám náladu.
Z volebního materiálu ODS, květen 2006, str. 14
Každý den navařím několik sytých polévek. Udělám z nich menší porce, které se dají snadno skladovat v lednici. Mikrovlnku si přece umí zapnout každý.
Z volebního materiálu ODS, květen 2006, str. 13
Na otázku, co byste si dnes dali dobrého, rodina vždy jednohlasně odpoví: špenát. To je spolehlivá první volba. Klíčem ke špenátovému úspěchu je u Topolánků česnek; se dvěma třemi stroužky bych asi nepochodila. U nás se špenát v česneku doslova topí.
Z volebního materiálu ODS, květen 2006, str. 12
Přečteno 86 202×
Přečteno 75 667×
Přečteno 62 211×
Přečteno 51 787×
Přečteno 51 254×