Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Volby - kreativni marketing.

  • 25. 5. 2006 12:07

    jmeno (neregistrovaný)

    ano cssd ma letos pomerne efektivni kampan, za ODS ji musi delat jini:

    Kuličky: 500g hovězího, 500g vepřového masa, 2 najemno nasekané cibulky, 3 snítky nasekané bazalky, sůl, pepř, parmezán ...

    Z volebního materiálu ODS, květen 2006, str. 15

    Každý den děkuji bohu, že nám dal papiňák. ... Vaření považuji za jeden z mých mnoha koníčků, ale vařím jen, když na to mám náladu.

    Z volebního materiálu ODS, květen 2006, str. 14

    Každý den navařím několik sytých polévek. Udělám z nich menší porce, které se dají snadno skladovat v lednici. Mikrovlnku si přece umí zapnout každý.

    Z volebního materiálu ODS, květen 2006, str. 13

    Na otázku, co byste si dnes dali dobrého, rodina vždy jednohlasně odpoví: špenát. To je spolehlivá první volba. Klíčem ke špenátovému úspěchu je u Topolánků česnek; se dvěma třemi stroužky bych asi nepochodila. U nás se špenát v česneku doslova topí.

    Z volebního materiálu ODS, květen 2006, str. 12

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).