Léta jsem nakupoval v nejlevnějších obchodech podle Zboží.cz. Letos odebral několik položek u Alzy.cz Reklamace velký problém, nefungoval disk SSD za 5 tis., byl vyhodnocen jako mechanicky poškozený kvůli mikroskopické prasklince na pečeti, jednání příšerné. Pečeť nad šroubkem i spojnicema zboží je evideně neporušená. Vyhozený peníze, ztráta času. Alzu nikdy více, vracím se k levným dodavatelům, kde léta žádné problémy nebyly.
Dnes jsem byl reklamovat notebook ktery jsem koupil pred rokem, najednou prestal dobijet.. Po prichodu do reklamacniho oddeleni my pan sdelil ze reklamaci na miste zamita s tim ze vnitrni konektor je poskozen.. Na muj dotaz zda je to vada materialu nejak nereagoval. Z meho pohledu proste ten konktor je treba posunout na puvodni misto cca od 2mm a opet bude nabijet. Nicmene tedy do protokolu napsal ze reklamace byla ZAMITNUTA, a ted POZOR, pristroj stejne poslou na posouzeni do servisu. Cely FIGL tkvy v tom ze tim vas jako zakaznika uklidni -> posilame to do servisu, ALE zaroven se vyvlekaji z povinosti vam reklamaci vyridit podle platnych reklamacnich predpisu Ceske Republiky. Jedine na co jsem se zmohl bylo pisemne vyjadreni pripojene k reklamacnimu protokolu, s tim ze nesouhlasim se zamitnutim reklamace a notebook jsem tam nechal a ted se budu modlit aby ho nekde neztratili a doufat ze to nebude trvat dva mesice, jak jsem z ruznych zdroju slysel.. Uvazuji o tom ze se obratim na Hospodarskou komoru CR.
Přečteno 86 394×
Přečteno 75 701×
Přečteno 62 279×
Přečteno 51 912×
Přečteno 51 299×