Odpovídáte na názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne?.
Zakoupila jsem notebook Asus za téměř 50 000 Kč. V záruční době došlo 2x k poruše. Poprvé byla závada řádně odstraněna. Druhá oprava neodpovídala protokolu o opravě. Prostě ji servisní technik firmy SIL Servis Partner udělal jako zmetek. Proto jsem podala další reklamaci, kterou Alza.cz odmítá uznat. Dokonce tvrdí, že je moje chyba, že jsem si na místě neověřila, že notebook není v továrním nastavení. Možnost si zboží vyzkoušet ale neposkytují.
Celá causa se vleče již třetí měsíc. Moje zkušenost říká - důrazně varuji před výrobky ASUS a jako dlouholetý zákazník firmy Alza.cz jsem se rozhodla, že už tam nikdy nic nekoupím.
Přečteno 88 556×
Přečteno 76 470×
Přečteno 64 140×
Přečteno 53 898×
Přečteno 52 028×