Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne?.

  • 20. 12. 2010 7:29

    Martin Lakomý (neregistrovaný)

    Ještě bych si dovolil reagovat na příspěvěk č.77 od pana Petra. Nehoráznost řešení reklamace spočívala v mechanicky poškozeném HDD, kdy reklamace byla pro toto poškození zamítnuta, avšak protože zde byla jistá šance na uznání u výrobce, bylo po dohodě zboží odesláno na posouzení, což bohužel díky ztrátě zásilky u přepravce probíhalo déle než 30 dní - na možnost delšího řešení byl však zákazník předem upozorněn. Nakonec se však vše povedlo a pan Petr má nový disk...

    Martin Lakomý
    ředitel oddělení péče o zákazníky

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).