Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne?.

  • 30. 1. 2009 8:26

    Zdenek Jonas (neregistrovaný)

    Vážený pane Kováči.
    1. Navigace byla pouze doručena na jméno firmy. Navíc jste povinni rozlišovat mezi právnickou a fyzickou osobou. Navíc byste měl možná dostudovat rozdíl mezi adresou doručení a objednavatelem. Objednavatel může do názvu přidat cokoliv, ale vždy se jedná o fyzickou osobu.

    2. Záruka ze zákona je 2 roky. Opět ukazujete neznalost legislativy.

    3. Opět si domýšlíte a píšete nesmysly. Nepsal jsem, že uprostřed, ale psal jsem že na leštěné ploše. Což může být i hrana. Důkladně jsem konektor prohlídnul a není tam známka jakéhokoliv použití. Bodejď by byla, vždyť nebyl nikdy použit.

    To že jste neviděl automobil bez zabudovaného napájecího adaptéru, neznamená, že neexistuje. Automobil Škoda Favorit ho standardně montován neměl. Zde opět dokazujete, že jste zcela mimo. To že jste ještě něco neviděl, neznamená ani v nejmenším, že to neexistuje. Natož je velmi neprofesionální doměnky používat jako argumenty.

    Proč jsem to rozbalil začátkem prosince? Rozbalil jsem to hned, ale nenapadlo mě skontrolovat konektor. To že je rozbitý, zaznamenala třetí osoba po té, co jsem ji navigaci ukázal.

    Dále doprava tohoto předmětu k Vám nás stála stejně jako předmět nový. Takže zde opět podotýkám, že mi jde pouze o princip a nikoliv o směšných 150 Kč. Co zhruba stojí náhradní člen. Pokud jsem si opravdu předmět poškodil, což vy tvrdíte, můžete mi říct, jak by k tomu asi mohlo dojít? Opravdu mi to není jasné, jak bych dokázal danou věc takto poškodit. Ono to totiž bez rozlomení členu vyndat nelze.

    Pokud vaší jedinou kvalifikací je to, že to děláte několik let, tak bůh s námi.

    Já dám všem okolo jinou radu. Nakupujte raději tam, kde si váží zákazníků!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).