Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne?.

  • 20. 10. 2007 21:52

    Alzákazník (neregistrovaný)

    To je těžké. Já mám s Alzou (Alzasoftem) a reklamacemi zkušenosti velmi velmi různé. Někdy mi reklamaci odmítli, někdy ji uznali, ale odmítali postupovat podle zákona i přes mé protesty. A někdy naopak vyšli velmi vstříc a udělali i něco, co vůbec nemuseli.

    Reklamace u Alzy - stejně jako jinde - je hlavně sázka do loterie. Tedy abych byl přesný - byla. Žádná z těch velmi různorodých zkušeností není mladší než půlrok. Nicméně jedna věc se opravdu změnila. Jestli se za dob Alzasoftu občas stalo, že jsem někdy dostal při reklamaci fungující kus za vadný obratem, tak v modernější historii firmy se mi nic takového nestalo. Jak píše M. Suchy - i u věcí, kde fakt není co zkoumat, to trvalo minimálně 14 dní, spíše těch 30.
    Chápu, že se snaží reklamaci znepříjemnit, protože spousta lidí jsou vychcánci a reklamace zneužívají. Chápu, že mají nějaké vnitrofiremní procesy a chtějí v klidu otestovat, že je zboží fakt vadné a to příslušným pracovníkem. Ale je to otravné. Přemýšlím kolik % ceny navrch bych byl ochoten zaplatit jinde, kdybych věděl, že jinde reklamují obratem. V poslední době totiž reklamuji tím stylem, že vadnou věc dám do reklamace a rovnou se postavím do fronty k obchodníkovi a koupím náhradu na těch 30 dní. A pak řeším, co s tím jedním kusem navíc. Což je pitomé a drahé.
    Bohužel nedělám takové obraty, abych měl v nějakém obchodě šanci na zařazení mezi VIP klientelu s rychlou reklamační službou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).