Vse zacalo rozhovorem Petra Vaclavka v Hyde Parku na CT, viz http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hydepark/23.2.2012/ Reklama: navoněná zdechlina, nebo přirozená součást života?
Nasledovala celkem pochopitelna podrazdena reakce profesionalu od reklamy viz. napr. http://sedesako.blogspot.com/2012/02/jeden-vaclavek-povidal.html a pak vasniva diskuze na facebooku.
Obzvlast me zaujal jeden aspekt diskuze, a sice co je a co neni lez. V teto souvislosti jsem vzpomnel na dopis, ktery jsem obdrzel pred par tydny. Vypadal jako faktura
Prvni moje reakce byla „co to je?“ Faktura to neni, prestoze jsou tam jasne videt atributy jako variabilni symbol, zakaznicke cislo, datum vystaveni a datum splatnosti. Trochu nepozornosti (lehce se muze stat ve vetsi firme) zaplatil bych to a vlozil do ucetnictvi. Konec koncu castka neni tak velka a nemam moc casu resit „malickosti“.
Odpoved na otazku „co to je?“ je uvedena dole malym svetle sedivym (!) pismem: „Tato nedaňová listina je návrhem na uzavření smlouvy dle všeobecných obchodních podmínek na rubové straně této listiny … bla bla bla“ Nedaňová listina! Druha strana nedanove listiny je cela popsana stejne drobnym svetle sedivym textem VOP.
Formalne zadny problem! Zadny podvod a zadna lez. Vse je prece dobre popsane. A kdyz jste to neprecetl je to Vas problem a Vase blbost.
Tento priklad asi nepatri do reklamy, ale do „marketingu“ i kdyz… podle profesionalu, jak to ted ctu, reklama je „primárně komunikace výrobce/poskytovatele služeb s trhem.“ Tak mozna to nakonec bude reklama.
http://www.youtube.com/watch?v=vn_PSJsl0LQ - pustte si toto 11s video, zda se, ze vlozeni videi v tomto blogovacim systemu neni povolene
:-)
Nekteri lide jsou proste nepoucitelni...
Jako by si nekdo chodil cist komercni PR clanky na PR weby... Smysl toho opravdu nechapu. A pokud jde jen o linkbuilding, tak on to ma Google dobre osetrene...
Takze se to da shrnout tak, ze je to jen otravny spam. Dokud se ale najdou lide, kteri takovehle zhovadilosti budou podporovat, tak se jich asi nezbavime. :-(
S podekovanim Peterovi Lelovici odcituji zde cast jeho zpravy, kterou pokladam za podstatnou:
"jednoznačně o reklamu jde - direct mail. Porušuje to minimálně dva zákazy platné pro reklamu - neoddělení reklamy od jihého sdělení zaslaného současně s reklamou a o zákazu reklamy založené na nekalé obchodní praktice. Správnou adresou pro stížnost na místně příslušný živnostenský úřad, kde ta firma podniká. Pokuta za něco podobného je zde až 2 miliony."
Zdravím, chtěl bych Vás poprosit o nezávazné vyplnění krátkého dotazníku. Součástí dotazníku je i zajímavá nabídka. Předem děkuji za vyplnění. http://www.survio.com/survey/d/E3H9Z4G7U9Z4U4Y3K
Nedávno se mě kamarád ptal, kde nejlépe publikovat vlastní PR články, popravdě jsem mu nedokázal odpovědět. Proto jsem se jednoho víkendového dne ponořil do studování internetu a snažil jsem se nashromáždit co nejvíce informací o této problematice.
Narazil jsem na spoustu populárních webů, které se vkládáním, psaním i konečným publikováním článku zabývají, ale ani jeden mě nezaujal natolik, jako spam odkaz, kde jsem narazil na jednoduchou registraci a intuitivní vedení. Dneska již články vkládám jen tam, je to odzkoušeno a funguje to. Kamarád byl taky nadšený.
Přečteno 86 365×
Přečteno 75 694×
Přečteno 62 264×
Přečteno 51 886×
Přečteno 51 288×