Odpovídáte na názor ke článku Zneužití "internetové" platebni karty na vlastní kůži.
Že to lze vím, už jsem takhle reklamoval před pár lety například zdvojenou platbu za naftu u RobinOil; tehdy jim spadlo spojení během ověřování a ačkoli jsem duplicitní blokaci nechal ve své bance (stejně jako v několika podobných případech předtím) zrušit, jejich banka se skutečně pokusila strhnout si z mého účtu celou platbu dvakrát, přestože podepsanou účtenku měli jen jednu. Reklamace to vyřešila, i když jsem tehdy musel čekat skoro tři měsíce.
Tady mě překvapuje spíš to, že Francouzi v tomto případě nemají v ruce _vůbec žádné_ potvrzení o platbě ze strany řidiče, který jim kartou platí. Prostě jim u okénka podáte kartu, dostanete ji zpátky s účtenkou a jedete dál. Čili že - podle mých zkušeností i podle toho, co píšete vy - by takovéto platby měly jít velice snadno reklamovat. Zkoušet to nebudu, ale zajímalo by mě, jestli bych skutečně uspěl. V opačném případě jsou totiž veškeré ochranné prvky, podle mého soudu, na nic.
Už bývalý ředitel webhostera/registrátora&člen kolegia CZ.NIC se zalíbením ve své práci a koníčky mezi které patří zážitky, domény, cestování, volejbal a film a našlo by se i něco dalšího. Svobodný, bezdětný, se smyslem pro humor a vizí ;)
Přečteno 55 351×
Přečteno 55 189×
Přečteno 55 019×
Přečteno 54 561×
Přečteno 53 025×