Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Zneužití "internetové" platebni karty na vlastní kůži.

  • 20. 7. 2007 17:11

    Ostap Bender (neregistrovaný)

    Že to lze vím, už jsem takhle reklamoval před pár lety například zdvojenou platbu za naftu u RobinOil; tehdy jim spadlo spojení během ověřování a ačkoli jsem duplicitní blokaci nechal ve své bance (stejně jako v několika podobných případech předtím) zrušit, jejich banka se skutečně pokusila strhnout si z mého účtu celou platbu dvakrát, přestože podepsanou účtenku měli jen jednu. Reklamace to vyřešila, i když jsem tehdy musel čekat skoro tři měsíce.

    Tady mě překvapuje spíš to, že Francouzi v tomto případě nemají v ruce _vůbec žádné_ potvrzení o platbě ze strany řidiče, který jim kartou platí. Prostě jim u okénka podáte kartu, dostanete ji zpátky s účtenkou a jedete dál. Čili že - podle mých zkušeností i podle toho, co píšete vy - by takovéto platby měly jít velice snadno reklamovat. Zkoušet to nebudu, ale zajímalo by mě, jestli bych skutečně uspěl. V opačném případě jsou totiž veškeré ochranné prvky, podle mého soudu, na nic.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).