Toto je třetí pokračování mého dobrodružství s přechodem od Eurotelu k Oskar Vodafone. Přímo navazuje na předchozí dva díly, které najdete zde a zde.
Takže: V úterý se nic nedělo. Žádná SMS nepřišla, na oskar.cz se mi stále zobrazoval stejný stav objednávky. Až ve středu ve 13:56 mi přišla SMS od Eurotelu: „Vazeny zakazniku, identifikace k objednavce na preneseni cisel XXXXXXXXXXX byla uspesna. Proces preneseni cisla pokracuje. Eurotel.“ (Jak jste se dočetli v minulém díle, v Eurotelu mi v pondělí na dva dotazy dvakrát odpověděli, že mi žádnou SMS posílat nebudou a že z jejich strany je přenos hotov.) Současně se můj status na oskar.cz změnil na následující:
„Chvilku vydržte“? Nevím, co přesně si kdo představuje pod termínem „chvilka“, ale já počkal přes 30 minut a když se hláška neměnila, zavolal jsem opět na 800 777711. Tam mi řekli, že zatím od Eurotelu nedostali patřičná data, že na to Eurotel má hodinu od schválení přenosu, a že mám zavolat po páté hodině, kdy už to bude určitě vyřešeno.
V 16:47 jsem dostal na mobil další SMS od Eurotelu, která měla přesně stejné znění jako ta ve 13:56! To vypadalo, že se něco děje, a skutečně! Status na oskar.cz se změnil na následující:
Počkal jsem raději do 17:30 a pak jsem opět zavolal na Oskarovu linku. Zde mi řekli, totéž, co v půl třetí: Eurotel jim pořád nedodal potřebná data. Mám zavolat ve čtvrtek po deváté ráno, kdy už to určitě bude v pořádku a domluvíme datum přenosu.
Tady mi dovolte malou odbočku ohledně toho, jak funguje Oskarova linka pro přenos čísel: Zavoláte na ni a ozve se vám automat. Následně musíte vyťukat 11 čísel své objednávky, automat vám je přečte, vy potvrdíte, že souhlasí, načež jste zařazeni do fronty a čekáte, až se přihlásí živý operátor. Pokud se operátor dlouho nehlásí a vy zavěsíte, musíte při příštím volání znovu zadávat oněch 11 cifer. Pokud se živý operátor přihlásí, požádá vás, abyste mu nadiktovali své jedenácticiferné číslo objednávky!!! Upozornění, že jsem ho před pár vteřinami vyťukal na svém telefonu, není nic platné.
Ale zpět k hlavní dějové linii: Ve čtvrtek v 9:30 ráno je na oskar.cz stejný status jako ve středu v 16:47. Protože již jsem poučen, ani nezkouším na Oskarovu linku volat. V 10:47 mi prichazi SMS od Oskara: „Prenos vaseho cisla byl schvalen. Do 11 dnu si stanovte datum prenosu. Muzete k tomu vyuzit asistencni linky 800777711, nasich prodejnich mist ci www stranek.“ Juchů!
Zkouším navštívit web a opravdu – Nemožné se stalo skutečností:
Během pár vteřin po odkliknutí mi přichází SMS od Oskara, že mé číslo bude přeneseno 24.1. mezi půlnocí a šestou ráno. Mám z toho trochu strach. Co když někdo něco špatně přepojí a 24. ledna zjistím, že mi třeba přestalo fungovat topení v celém bytě? Má být dost zima.
Doufam, ze jeste nebude ctvrty dil o tom, jak vase cislo omylem pridelili nekomu jinemu a on je zrusil. A to cislo, pri pokusu o jeho obnoveni, spadlo do mezery v casoprostoru, kde je v pristim stoleti nasel bezdomovec a na tom cisle udelal par TB datovych prenosu, takze v dnesnich cenach dluzite obema operatorum neco kolem 3/4 nekonecna Kc. :-)
Ani prechod od T-Mobile EuroTel-u nie je vobec lahky:
http://wa.blog.sk/detail-prenositelnost-diel-iii..html
Moje vlastni zkušenost: TB->OV:
18.1. 13:30 návšrěva Oskar prodejny, 13:34 SMSkou číslo objednávky
18.1. 13:40 návštěva TB prodejny: "bohužel, máte Twist, my vám to nemůžeme vyřídit, musíte buď na infolinku nebo na www". Znaje kvalitu infolinky pro twistaře, těšil jsem se na horror. Přesto jeden telefonát a ve 14:00 SMS " vaše objednávka byla uvolněna k přenesení"
18.1. 14:32 SMS od OV "přenos vašeho čísla byl schválen, do 11 dní zavolejte 800777711". Byl jsem zrovna u klienta, takže jsem zavolal v 15:45 a v 16:02 SMS "číslo bude přeneseno 24.1."
Infantilní kecy OV mě (zatím) ne*rou, daleko víc mě s*ly SMSky "Vážený zákazníku, abyste mohl čerpat výhody... dobijte...)
A proč přecházím já ? TB má u mě v baráku použitelný signál jen v levém horním rohu půdy , zaplatbůh hned vedle compu a děti se mi se svými Oskary smějou se signálem kdekoliv.
Takze k temu ta cela rochada ? Jeden prejde od ET k VF, druhy od VF k TM, treti od TM k ET, vsichni si mysleji, jak si polepsi (nez jim prijde nova faktura) a cely ten ansambl stoji vsechny operatory mnoho miliard, ktere by jinak mohli investovat ucelneji treba do site. Z meho pohledu je prenostitelnost cisla zbytecna a nic dobreho neprinese, protoze konkurence je v telekomunikacich i bez prenositelnosti dost velka. Co bych ale chtel je prenositelnost bankovniho uctu, aby se rozhybala konkurence v bankovnim sektoru.
U mě proběhl přenos TM-OV v pohodě , Oskar mi do 2 hodin poslal SMS s kodem, druhy den mě během asi 3 hodin uvolnil a následujícího dne mi z Oskara volali, že už to všechno mají a na které datum chci stanovit přenos... během 3 dnů to bylo vyřízeno a stálo mě to asi 45 minut času... asi jsem měla štěstí...
Vše je řečeno na www.fuxoft.cz
Přečteno 93 033×
Přečteno 84 790×
Přečteno 42 486×
Přečteno 40 875×
Přečteno 37 793×