Musím říct, že po dnešku o něco poklesla má důvěra v reklamní systém Google AdSense a jeho schopnost automaticky generovat kontextovou reklamu na základě obsahu stránky, geografického umístění návštěvníka atd…
Takže: Můj osobní blog, psaný výhradně v angličtině, navštívil Čech, sedící u počítače v Praze, a uviděl na něm tento banner.
Rozumí tomu někdo? Respektive: A) Rozumí někdo tomu nápisu? B) Rozumí někdo důvodu, jak se něco takového může stát?
Poměrně jednoduché vysvětlení - inzerent nezapnul geotargeting svého inzerátu a AdSense v případě nejasného cílení (a kombinace anglického textu o "Albert, Rokytka, Prague, Gimp, photos", a návštěvníka z ČR je nejasná :) zkouší všechny možné inzeráty; některé se třeba ukáží jako výkonné (tj. relevantní).
Balajob.com je provozován saúdskoarabskou firmou Tazeef a v tuto chvíli má celých 8 pracovních nabídek, považte!
Pokud se podobné inzeráty opakují častěji, doporučuji je odfiltrovat v Competitive ad filter v administraci AdSense.
taky nechápu, co je na tom za problém. Když budu chtít, můžu ukazovat českou reklamu papuáncům (teda jestli je tam internet), google to umožňuje. Samozřejmě je možné, že za čas taková reklama bude mít na takových stránkách nízký pagerank, takže to bude čím dál tím dražší, ale půjde to.
karol: Muzes zacit tady u Palmovky a pokracovat smerem doprava (na vychod) nekolik hodin:
http://www.mapy.cz/?mapType=base&zoom=15¢erX=133218656¢erY=136026688&portWidth=879&portHeight=656&forceMapParams=1
Vše je řečeno na www.fuxoft.cz
Přečteno 90 859×
Přečteno 83 495×
Přečteno 41 315×
Přečteno 37 371×
Přečteno 36 883×