Google se rozhodl jít ve své reklamní dominanci dál a ukázat, co je možné, když se jeho technické know-how skloubí s audiovizuálním showmanstvím. Předesílám, že to, o čem budu psát na následujících řádcích, mohou na vlastní oči vidět pouze uživatelé Internetu, surfujících v šesti vybraných amerických městech, takže to vše jsou pouze informace z druhé ruky a na vlastní oči to těžko uvidíte.
Jde o to, že pokud jste jedním z takto „potrefených“ uživatelů Internetu, objeví se vám v rámci obyčejné internetové stránky něco, co vypadá jako tradiční banner na automobil Aura Saturn, ale po kliknutí na něj se objeví animované zeměkoule, ze které obraz plynule nazoomuje (viz Google Earth) na prodejnu Saturnu, která je nejblíže k vám, pak kamera vjede dovnitř do prodejny a v té vás krátkým klipem osobně přivítá manažer této konkrétní prodejny a pozve vás, abyste si k němu zašli automobil vyzkoušet. Pokud se pro něco hodí přívlastek „budoucnost reklamy“, tak právě pro toto. Musím uznat, že kdybych byl Američan, měl řidičák a peníze a chtěl někdy v životě vlastnit auto, takováhle reklama by mě asi oslovila.
Tady si můžete prohlédnout neinteraktivní videozáznam toho, co uvidíte a uslyšíte pokud na takovou reklamu kliknete.
Vše je řečeno na www.fuxoft.cz
Přečteno 91 236×
Přečteno 83 506×
Přečteno 41 321×
Přečteno 37 395×
Přečteno 36 883×