Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku HVB Bank mě nemá ráda.

  • 8. 12. 2006 7:51

    kokrhel (neregistrovaný)

    k přáním a modlitbám milých klientů eBanky: začněte se pomalu rozhlížet jinde. Raifka se chová tak, jako by nekoupila eBanku (značku, produkty, ani systémy), ale klienty. Její úředníci rozpouštějí marketing, obchod a správu produktů a nedá se věřit tomu, že to ajtíci můžou zachránit. eBanka pracuje na novém internetovém bankovnictví, ale k jeho nasazení už asi nikdy nedojde a klienty přemigrují do napůl-offline mastodontů RB a zavřou krám. BSC.cz jako dodavatel poloviny všech IB v ČR a okolí bude mít o konkurenci míň. Blahopřeji. Bohužel to znamená, že se IB v ČR vrátí tak do roku 2002 a to s přispěním nezávislých konzultačních firem (ovšem s jasným zadáním).

    Pomalu si odvykejte na čipové karty, na GSM banking u všech operátorů, online převody v rámci banky bez ohledu na denní či noční dobu, úvěr bez papírování, otevírací dobu 8-20 a naopak si začněte zvykat na dlouhé telefonáty, návštěvy poboček ve své pracovní době a vyplňování lejster ve 3 kopiích... Ale pomalu, ať vás to nezabije.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).