Hlavní navigace

Další fungující server, který neexistuje!

14. 8. 2006 14:50 (aktualizováno) František Fuka

Já mám tedy opravdu štěstí! Včera jsem psal o serveru freedns.cz, který vám nabízí jisté služby, ale po registraci vám vnucuje zcela jiné. Dnes se mi stalo něco velmi podobného s nákupem psích a kočičích granulí!

Minulý týden jsem zadal do googlu něco jako „Royal Canin Mini koupit“ a našel tuto stránku. Prohlédl jsem si pečlivě obchodní podmínky, všechno mi připadalo v pořádku, takže jsem objednal granule (dvě velká balení), dostal potvrzení objednávky, poslal převodem 1450 Kč na správný účet a čekal.

Dnes mě přešla trpělivost a zavolal jsem na telefonní číslo uvedené v potvrzení objednávky, načež se odehrálo následující:

Já: „Dobrý den, minulé úterý jsem u vás udělal nákup a zatím jste mě nijak nekontaktovali kvůli dodání zboží“

Slečna: „To není možné. Na jaké adrese to bylo? My máme víc obchodů.“


Já: „Na Happy Animals“.

Slečna: „A nebyla to náhodou adresa s pomlčkou? Ta už nefunguje. To musíte zadávat bez pomlčky.“

Já: „Ta adresa rozhodně funguje a nikam jsem ji nezádaval, našel mi ji vyhledávač.“

Slečna: „Tam ale nesmíte chodit přes vyhledávač! Musíte jít na hlavní stránku a odtamtud vás to přesměruje na adresu bez pomlčky a tam musíte objednávku udělat znovu.“

Já: „A číslo účtu zůstává stejné?“

Slečna: „Ne, číslo účtu je jiné. Vy jste to platil převodem?“

Já: „Ano!“

Slečna: „Tak to je problém.“

V tuto chvíli jsem byl tak mentálně vyšinut, že jsem opravdu nevěděl, co na to mám říct a jestli bych se neměl omluvit.

Pak mi slečna dala svůj soukromý e-mail, abych jí na něj poslal detaily objednávky, že se mi pokusí ty peníze nějak vrátit, čímž se stav peněz na mém účtu dostane do stejného stavu jako byl před týdnem.

A mezitím si zajdu koupit to krmivo někam do kamenného obchodu.

UPDATE: Nakonec to vypadá, že mi nějaká dobrá duše „překlopí objednávku do nového systému“ a že zboží dostanu. Cituji z mailu: „To je vina naseho programatora, ktery neni schopen jiz 14 dni vypnout stare
stranky. Kazdopadne budeme hodne pospichat, aby to udelal co nejdrive. Je to urcite nase vina, tudiz nejlepsi bude, pokud Vam zbozi dodame.
Objednavku prevedu do noveho systemu a nase operatorka s Vami pak
telefonicky domluvi termin doruceni.“ Takže pokud je někdo z vás internetový specialista na vypínání starých stránek, možná je tu pro vás pracovní příležitost.

Sdílet