Já mám tedy opravdu štěstí! Včera jsem psal o serveru freedns.cz, který vám nabízí jisté služby, ale po registraci vám vnucuje zcela jiné. Dnes se mi stalo něco velmi podobného s nákupem psích a kočičích granulí!
Minulý týden jsem zadal do googlu něco jako „Royal Canin Mini koupit“ a našel tuto stránku. Prohlédl jsem si pečlivě obchodní podmínky, všechno mi připadalo v pořádku, takže jsem objednal granule (dvě velká balení), dostal potvrzení objednávky, poslal převodem 1450 Kč na správný účet a čekal.
Dnes mě přešla trpělivost a zavolal jsem na telefonní číslo uvedené v potvrzení objednávky, načež se odehrálo následující:
Já: „Dobrý den, minulé úterý jsem u vás udělal nákup a zatím jste mě nijak nekontaktovali kvůli dodání zboží“
Slečna: „To není možné. Na jaké adrese to bylo? My máme víc obchodů.“
Já: „Na Happy Animals“.
Slečna: „A nebyla to náhodou adresa s pomlčkou? Ta už nefunguje. To musíte zadávat bez pomlčky.“
Já: „Ta adresa rozhodně funguje a nikam jsem ji nezádaval, našel mi ji vyhledávač.“
Slečna: „Tam ale nesmíte chodit přes vyhledávač! Musíte jít na hlavní stránku a odtamtud vás to přesměruje na adresu bez pomlčky a tam musíte objednávku udělat znovu.“
Já: „A číslo účtu zůstává stejné?“
Slečna: „Ne, číslo účtu je jiné. Vy jste to platil převodem?“
Já: „Ano!“
Slečna: „Tak to je problém.“
V tuto chvíli jsem byl tak mentálně vyšinut, že jsem opravdu nevěděl, co na to mám říct a jestli bych se neměl omluvit.
Pak mi slečna dala svůj soukromý e-mail, abych jí na něj poslal detaily objednávky, že se mi pokusí ty peníze nějak vrátit, čímž se stav peněz na mém účtu dostane do stejného stavu jako byl před týdnem.
A mezitím si zajdu koupit to krmivo někam do kamenného obchodu.
UPDATE: Nakonec to vypadá, že mi nějaká dobrá duše „překlopí objednávku do nového systému“ a že zboží dostanu. Cituji z mailu: „To je vina naseho programatora, ktery neni schopen jiz 14 dni vypnout stare
stranky. Kazdopadne budeme hodne pospichat, aby to udelal co nejdrive. Je to urcite nase vina, tudiz nejlepsi bude, pokud Vam zbozi dodame.
Objednavku prevedu do noveho systemu a nase operatorka s Vami pak
telefonicky domluvi termin doruceni.“ Takže pokud je někdo z vás internetový specialista na vypínání starých stránek, možná je tu pro vás pracovní příležitost.
"Vážení zákazníci, rádi bychom vám oznámili, že počínaje dneškem se náš obchod Happy Animals stává součástí nákupní galerie Internet Mall, největšího provozovatele internetových obchodů v České republice. "
Pro rozveselní Františka Fuky a jemu podobných, kteří umí používat "ten ošklivý gůgl" jsme připravili taškařici v podobě starého e-shopu.
No tak tohle jsem nečekal :-) jak to že stará doména a zboží na ní ješte funguje? jak to že tam jsou udaje na platbu? to už mělo vše být dávno přesměrováno na Mall, jednozněčně chyba Mallu! požadoval bych náhradu po nich, jestli obchod koupily měli tohle zabezpečit nejpozději v den přesměrování no novou doménu ... jestli budu problémy s vrácení peněz můžete pane fuka napsat článek i k nám do Zpravodaje obchodů :-)
Pokud ta fotoreportaz bude aspon na polovine urovni toho co predvedli jini bloggeri v Carrefouru*, tak jsem za tuhle legraci ochotny vyhodit 1450 korun ceskych.
*Aby nebyly nejasnosti ohledne toho co je 'aspon polovina urovne':
pohadate/s se tam kvuli foceni s obsluhou/ochrankou
napise o vas/Tobe aspon jeden, dva jiny pomerne znamy blog pochvalny spot a jinej blog nebo dva odsuzujici spot.
'Znamy blog' pro ucely tohodle budu brat jako blog, ktery pise aspon pul roku a nenajdu na nem moc prispevku 'Fuka je buh, DD si nezaslouzi ani otrit panu F boty'.
Detaily kdyz tak mailem.
--------------------------
Ale krome nejaky blby sazky jsem chtel poukazat na to, ze zrejme fenomen 'blog' dostal uz i pana Frantiska a pise o hovadinach. Resp. podarilo se mu napsat clanek presne v tom tonu, ktery kritizoval u panu bloggeru par let tomu nazpet. Proste blbej clanek o hovnu.
Ale furt to jeste jde...
Dobry den vsem, kteri se podivuji nebo podivili nad dvojitou funkcnosti obchodu Happy Animals.
Jak jsem jiz vysvetlil a omluvil se primo panu Fukovi do emailu, omlouvam se i ostatnim, kteri na tento problem narazili a pripojuji kratke vysvetleni.
1) Popis problemu pana Fuky nebyl tak uplne presny, a vsechno lze podat tak, aby to vypadalo mnohem hure, nez tomu ve skutecnosti je ci bylo. Nicmene souhlasim, ze dvojita funkcnost byla velmi zavadejici, pro zakazniky matouci a omlouvam se za vznikle neprijemnosti. Panu Fukovi jsme se omluvili i hmotne.
2) Problem s dvojitymi strankami je jiz davno odstranen. Na stary obchod se bylo mozno dostat pouze pres nalinkovane konkretni zbozi ve vyhledavaci. Domeny byly presmerovany spravne uz od zacatku. Na tuto moznost jsme bohuzel nemysleli.
3) Jeste jednou se omlouvame vsem, prechod na nove stranky nebyl nejjednodussi, stare stranky bezely pouze kvuli zpetne kontrole zbozi, zda se vse prevedlo spravne. Jsme pouze lide, chybicka se proste muze stat.
Verim ze nova podoba stranek prinese vsem vice spokojenych nakupu, nez tomu bylo doposud.
Roman Vesely
Happy Animals
Vše je řečeno na www.fuxoft.cz
Přečteno 92 762×
Přečteno 84 611×
Přečteno 42 261×
Přečteno 40 249×
Přečteno 37 649×