Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku nakvalitní služby UPC.

  • 9. 1. 2008 11:53

    Vladimír Benda (neregistrovaný)

    Souhlasím s kritickými názory na tuto organizaci.jdou především po penězích.Když tato firma převzala Karneval,tak mě od nového roku zrušila některé programy(moje),a jiné-humus mi přidala.Když jsem se chtěl na ně obrátit dotazem,neje že jsem nemohl sehnat tel.kontakt,ale pak mi telefon nebrali.Při osobní návštěvě v Brněnském středisku mě málem vyhnali a doporučili změnu dodavatele signálu,ještě prý se rád vrátím.To mě dorazilo.Kam by prý přišli,kdyby se měli zabývat každým z 2500 zákazníků!!Dotazy prý zásadně mailem,či Faxem.Ale co moje babička 80 letá s faxem a internetem???

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).