Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku nakvalitní služby UPC.

  • 7. 12. 2007 14:06

    JurisT (neregistrovaný)

    Pánové, zkuste mne překonat. Mám jejich trojitou službu (telefon,TV,in­ternet). Měsíc mám rychlost sníženou na 1/25 smluvené rychlosti, internet neustále padá a ze tří počítaču lze připojit pouze jeden. Rozvod přes router je nemyslitelný, protože pak nejede internet ani na jednom z počítačů. Telefon vypadavá, někdy nefunguje vůbec, takže i zákaznická linka (jejíž číslo zmizelo z UPC.cz) je nepoužitelná. TV vypadáva DIGIsignál, takže jede pouze analog a to i v nehorázné kvalitě. Stížnost prostřednictví telefeon jsem vzdal, a proto jsem napsal stížnost e-mailem, na který mi odpověděli ihned druhý den, ale stylem, že chyba je u nás a za problém si můžeme sami, protože signál máme dobrý (měřili v poledne, kdy nikdo nebyl doma, a neměřili ani stabilitu ani rychlost). Na můj druhý e-mail, kde jsem použil argumenty a i paragrafy zákonů již pro jistotu neodpověděli vůbec (nyní je to 14 dní). Měl jsem Karneval i O2 a oba dva poskytovatelé byli zlatí. Proto bych se chtěl zeptat, zda-li někdo z vác prosím nemá určitý tip na připojeni internetu v Brně-Lesná.
    Děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).