Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku nakvalitní služby UPC.

  • 2. 12. 2007 9:37

    ntw (neregistrovaný)

    Mám UPC Internet + TV od března 2003 a prodělal jsem i stěhovaní s kompletním odhlášením a přihlášením včetně vracení modemu (poslal jsem ho Českou poštou na adresu UPC, žádné obstrukce jsem nezaznamenal). Zásadně pro komunikaci s UPC používám formulář na jejich stránkách.

    Momentálně platím asi 800 Kč měsíčně (TV mini a UPC Light + upspeed booster 5120 / 1024 kbit/s). Připojení monitoruju Nagiosem zvenku, takže vím, že nějaké výpadky jsou, ale ty přesahující jednu hodinu bych za ta léta spočítal na prstech jedné ruky. Netbox končí asi 150 m od místa mého bydliště (Novoměstská ulice, Brno). S UPC jsem spokojený až na ceny některých služeb. Když UPC vypadne, nahodím T-mobile 4G nebo EGPRS, ale většinou než stihnu přehodit SIM z mobilu do modemu, tak UPC zase naběhne.

    ntw

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).