Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku nakvalitní služby UPC.

  • 30. 11. 2007 12:52

    Medvěd (neregistrovaný)

    Připojení od UPC mám od září 2006 (= 15 měsíců) a za celou dobu jsem nezaznamenal jediný výpadek. Zákaznickou podporu jsem musel kontaktovat jedinkrát (zavedení platby inkasem) -- stačilo vyplnit kontaktní formulář na webu a do tří dnů přišla mailem omluva spolu s oznámení, že změna byla provedena...

    Tím samozřejmě netvrdím, že někdo jiný problémy mít nemůže, ale a priori odsuzovat/odmítat UPC mi fakt přijde zbytečné, zvláště, když většinou jiná lepší volba není... ADSL od TO2? Děkuji, nechci...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).