Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Platební morálka Volny.cz.

  • 5. 6. 2006 13:48

    Hobbit (neregistrovaný)

    Vsem zakaznikum se hluboce omlouvam. Nemel jsem vubec tuseni, co nas stat vyzaduje v pripade, ze chcete vratit penize zakaznikovi. Je treba nejprve vytvorit a DOPORUCENE zaslat dobropis. Az pote co obdrzime vracenku, je teprve mozne prevadet penize a pry ani to se financaku prilis nelibi. Neuspesnych zadatelu bylo radove nekolik tisic (zhruba 1/3 zadosti). Spocitejte si tedy, kolik casu zabere zhruba jedno vytvoreni/vytis­teni/odeslani dobropisu, zpracovani vracenek a predani prikazu k prevodu penez. Vsechno pochopitelne podleha nekolikastupnovemu schvalovacimu procesu (protoze preci jenom se ve vyslednem objemu operuje s velkymi penezmi). Financni oddeleni odmita prijmout brigadniky, kteri by meli na starost jakekoliv operace s financemi.
    Operativne jsme upravili implementaci tak, aby neuspesni zadatele meli moznost zdarma volit jine nazvy domen, ktere pro ne obratem registrujeme. Pokud tuto moznost nehodlate vyuzit, je opravdu treba pockat na vraceni penez. Verte, ze si tu na nich nesedime. Nemame to zapotrebi a navic pomer prinos/problemy s tim, ze nejsou vraceny je jednoznacne v neprospech spolecnosti.
    Jeste jednou velmi hluboka omluva a jen doufam, ze cely proces bude brzo zdarne dokoncen (tusim ze zbyva uz jen cca 600 nevyrizenych zadosti u VOLNY).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).