Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Těžké chvíle českých uživatelů na eBay.

  • 18. 1. 2007 13:56

    icob (neregistrovaný)

    Proboha, vzdyt to resis uplne spatne!

    Paypal je jen platici kanal (jeden z podporovych i kdyz protoze ji koupil Ebay tak preferovan), resit to ale musis pres Ebay.

    maji nato process, kteremu se rika Dispute.
    nastartujes ho s tim, ze tam macknes jednu z voleb: Neprislo mi zaplacene zbozi a oni pozadaji prodejce o vyjadreni.
    pokud se do urciteho casoveho limitu (myslim, ze mesic) nevyjadri, tak predpokladaji, ze to je zlodej a penize ti Paypalem vrati a jemu je ztrhnou z uctu.

    Delal jsem to uz nekolikrat - je to absolutne bezproblemove!

    Pokud jde o Paypal, tak ten je svine velika, ale kdyz se naucis par fint, tak se to da prezit. Jeste pred par lety to byla s nim mnohem mnohem vetsi kovbojka, ted kdyz patri Ebayi tak kdyz to umis, tak se ti dokonce odpovedni manageri predstavi jmenem a daji ti i telefon:-) (coz je sice v normalnim svete uplna normalka, ale pred lety na Paypalu ani nahodou).

    Holt alespon vis, proc existuji konzultanti pro obchodovani pres Ebay.
    Dostavaji totiz zaplaceno za tyto tezce ziskane zkusenosti, protoze se daji ziskat jen pres pokus-omyl a ten omyl nekdy prijde na pekne penize.

    Ale opakuji, zkus to pres Dispute process na Ebayi nejdriv a pak si stezuj!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).