Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Jak obelstít SMS jízdenku.

  • 16. 1. 2008 19:08

    Ladislav Soukup (neregistrovaný)

    A co takto...

    Podle prepravnich podminek staci prokazat, ze jsem odeslal pozadavek na zakoupeni jizdenky (SMS) a dostal jsem potvrzeni o doruceni.

    Takze si proste napisu aplikaci, ktera mi mezi odeslane SMS vlozi pozadavek a do inboxu vlozi dorucenku. Pokud DPP nekontaktuje meho operatora nema sanci zjistit, ze jsem tuto SMS neodeslal! A popravde... bez asistence policie CR nema DPP narok po operatorovi tuto informaci zadat.
    Timto postup obejdu nutnost mit unikatni kod - budu tvrdit, ze se musi jednat o chybu systemu pro elektonicke jizdenky - ja preci udelal vse, co jsem udelat mel (= odeslal jsem SMS s pozadavkem).

    Pro Windows Mobile / Symbian je podobna aplikace otazkou cca. 10ti minut programovani.


    A ted trochu jinak...
    1. Hodnotim DPP za to, ze konecne zavedl elektronicke jizdne. Ted uz jen staci vytlacit ty deb***ni kupony a umoznit nakup predplacenych "kuponu" elektronicky pomoci platebni karty / prevodu.

    2. Hodnotim, ze nekdo v DPP investoval spoustu penez do reklamni kampane na SMS jizdenky za 20,- aby za necele dva mesice investoval dalsi penize do pretisku vsech plakatu na cenu 26,-

    3. Hodnotim, ze od zdrazeni jizdneho na 26,- doslo zaroven k prodlouzeni intervalu (tzn. dvojite zvyseni zisku) a zaroven k ubytku revizoru - uz se asi boji vlezt mezi lidi.

    4. Hodnotim, ze minimalne na polovine stanic metra funguje alespon polovina eskalatoru - viz IP Pavlova, kde za minuly rok jeden (a stale ten stejny) eskalator opravovali snad 5x a pokazde to trvalo skoro mesic. Kdyz nahodou jezdil, opravoval se jiny eskalator.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).