Společnost Oriflame spustila nové vyhledávání

17. 5. 2011 16:10 (aktualizováno) Jan A. Janíček

Světová kosmetická značka Oriflame spustila v těchto dnech po celém světě novou verzi vyhledávání na svých webových stránkách. Více jak 2,8 milionu kosmetických konzultantů, kteří se společností spolupracují, tak nyní může jednoduše a rychle hledat články, produkty, časté dotazy a další relevatní obsah. Nové vyhledávání jako jedna z prvních zpřístupnila široké veřejnosti pobočka Oriflame v ČR.

Náhled vyhledávání na homepage Oriflame, Česká republika

Společnost Oriflame není na internetu žádným nováčkem, jelikož zmínky o prvních webových stránkách se objevují již před rokem 2000. Od té doby se Oriflame vypracovala, jak na obchodní, tak na internetové úrovni mezi světové špičky. A je patrné z finančních výsledků, že podpora online prodeje a investice do internetových aplikací se značce dlouhodobě vyplácí.

Již na první pohled je zřejmé, že společnost sáhla po prověřené technologii od společnosti Google. Uživatelům nechybí dynamické vyhledávání, možnost hledání příspěvků dle typu, pokročilý našeptávač, oprava pravopisu a další zajímavé funkce.Vyhledávání nevyužívá standardního stránkování, na které jsme zvyklí například z Googlu, ale, zatím nestandardního, rozevírání dalších výsledků ala Facebook.

Uživatelé mohou navíc jednoduše vkládat přímo ze stránky s výsledky produkty do košíku, což jim ušetří čas.

Na závěr by bylo asi vhodné zmínit, že nové vyhledávání na stránkách Oriflame nahradilo vyhledávání staré, jenž nabízelo pouze výsledky relevantních produktů.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).