Ross Hedvíček: Víc než jen spammer

Především si ujasněme, že píšu o člověku, který se někdy podepisuje jako „Ross“, někdy jako „Rostislav“, někdy jako „Hedvíček“, někdy jako „Hedvicek“. Nevím, jak se jmenuje doopravdy, nevím, jestli se něčím živí, nebo je důchodce, nevím s kým kde kradl salámy a nezajímá mě to.

Rosťu jsem poznal tak, jako většina ostatních: Z nevyžádaných mailů, které přistály v mé e-mailové schránce a obsahovaly zmatené blábolení například o tom, co si autor mailu pomyslel, když poprvé viděl fotku premiéra Paroubka a výzvu ke koupi nějaké knihy. Stejně jako mnozí ostatní jsem se pokoušel odhlásit z jeho mailing listu a stejně jako mnozí ostatní jsem se dozvěděl, že 1) Odhlásit se nemůžu, protože nikde přihlášený nejsem, 2) I kdybych někde přihlášený byl, je to logické, protože jsem se tam osobně přihlásil, 3) I kdybych se tam nepřihlásil, nejde o spam.

Následně jsem na jméno „Ross/Rostislav/Ros­ťa/Rosta Hedvicek/Hedvíček“ narážel v náhodných diskusích, kde se vždy objevil jeho jasně vyřčený názor, že někdo nemá právo psát o komunismu, o žurnalistice, filmu nebo rozbíjení atomu, protože se kamarádil s Bilakem a neměl dost odvahy emigrovat.

Nejsem nijak významně aktivní na české ani jiné Wikipedii. Napsal jsem tam v životě jeden krátký článek o dabingu a opravil tři slova v jiném článku. Neznám naprostou většinu lidí, kteří ji vytvářejí. Přesto jsem se tam občas bavil čtením „diskusí o článcích“, ve kterých někteří lidé nechápali, jak Wikipedie funguje, snažili se ji přetvořit k obrazu svému a když se jim to nepovedlo, obviňovali ostatní z hlouposti, nedospělosti nebo (v případě Hedvíčka) ze sympatií k určitému politickému zřízení za to, že po něm chtějí, aby při psaní českých encyklopedických hesel používal diakritiku.

Ross si založil svůj (již asi desátý) blog i na Lupě a rozepsal se v něm svým tradičním stylem (za první den dva příspěvky – zatím). Některým stačí si jeho výrony přečíst a je jim jasné, že si Ross může podat ruku se Židobolševickou zednářskou lóží a Aštarem Šeranem. Jiní si budou říkat, že ten člověk píše celkem srozumitelně a že by na jeho šprochu mohlo být pravdy trochu.

Těmto nerozhodným bych chtěl potvrdit, že Hedvíček opravdu píše naprosté nesmysly. Stačí věnovat pár sekund fulltextovému vyhledávání a pak několik hodin pročítání diskusí, a je velmi jasně patrné, že přispivatelé české Wikipedie mají s Hedvíček nadpozemskou trpělivost a neuvěřitelně slušně se mu pokoušejí podvacáté vysvětlit, že on je tím, kdo je mimo, a že bude muset buď pochopit, jak Wikipedie funguje, nebo si jít dělat vlastní encyklopedii jinam. Marně. Obdivuji lidi, kteří se po mnoha měsících urážek a blábolů snaží vypořádat s obtížným hmyzem takto neuvěřitelně slušně a férově. Ale ze všech už jsou Bilakovi nohsledi a Ross dál píše na českou Wikipedii bez diakritiky…

V tomto mém postu vůbec nejde o to, jak dobrá je česká Wikipedie a jestli je Ross Hedvíček nebo kdokoliv jiný komunista. Tento post se pouze snaží upozornit na to, že v dnešní době blogů a bloggerů je pro náhodného čtenáře velmi těžké poznat, jestli se něčí post aspoň vzdáleně zakládá na pravdě, nebo je to hedvíčkovina.

P.S: Pokud bude chtít spammer, lhář, odsouzený zločinec a člen Svazarmu Ross Hedvíček tvrdit, že jsem komunista, tak mám svědky na to, že jsem na rozdíl od něj dostal 17. listopadu 1989 namláceno na Národní třídě. A neměl jsem přitom obušek a helmu.

Update: Všimněte si, že ve své reakci pod článkem (kde mi začal tykat, aniž bychom se znali), Hedvíček schvaluje brutální zásah proti demonstrantům na Národní třídě v roce 1989. Tím konečně odhalil své pravé barvy a nemůže od nynějška říct ani popel, pokud bude označován za komouše Hedvíčka.

lukyn.v
lukyn.v (neregistrovaný)
2. 5. 2006 17:32 Nový

Zrovna včera jsem na něj spolu s ostatními narazil na IRC v místnosti

Zrovna včera jsem na něj spolu s ostatními narazil na IRC v místnosti cs.wikipedia. Doporučoval vedle stávajících hesel, ještě ty samá hesla bez diakritiky a oznámil, že mu brzy vyjde další kniha. :)

Ivosh
Ivosh (neregistrovaný)
2. 5. 2006 17:39 Nový

No, myslim si

No, myslim si, ze i v drevnich dobach Internetu (polovina devadesatych let) mel RH nemale zasluhy na prudeni - konkretne aspon pro mne znicil skvelou konferenci "JDC-L"

Martin Kozák
Martin Kozák (neregistrovaný)
2. 5. 2006 18:18 Nový

Označovat Rosse Hedvíčka jako "odsouzeného zločince" je

Označovat Rosse Hedvíčka jako "odsouzeného zločince" je, vzhledem k tomu, že byl odsouzen za svou emigraci, v tomto kontextu *poněkud* nevkusné.

M jako Molitan
M jako Molitan (neregistrovaný)
2. 5. 2006 18:33 Nový

Ross Hedvíček je Radek

Ross Hedvíček je Radek Hulán!

Ross Hedvicek
Ross Hedvicek (neregistrovaný)
2. 5. 2006 19:07 Nový

Mily Frantisku!

Mily Frantisku! To ses zase ukazal! Tu neuveritelne hloupou vetu "si Ross může podat ruku se Židobolševickou zednářskou lóží a Aštarem Šeranem." chapu jako solidni antisemitismus - ale vzhledem k tomu, ze jsi Cech je asi tvuj antisemitismus normalni. Stejne tak je asi normalni ze nekdo odsouzeny komunistickym rezimem je povazovan za "odsouzeneho zlocince". Na te Narodni tride ti asi namlatili malo, protoze se ti v hlave porad nerozsvitilo a mas tam uplne temno (jak od Jiraska).

Frantisek Fuka
Frantisek Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2006 19:32 Nový

Můj antisemitismus (a antibolševismus

Můj antisemitismus (a antibolševismus, antizednářství a antiaštarošera­nismus) není ještě nic ve srovnání s tím, že ve volném čase znásilňuji emigranty. Jako každý správný Cech.

Abraxis
Abraxis (neregistrovaný)
2. 5. 2006 19:35 Nový

Ross zjevne nevi, do koho se navazi :-)

Ross zjevne nevi, do koho se navazi :-) A sarkasmus (narazka na antisemitismus) by nepoznal, ani kdyby pred nim tancil cely v cervenem a zpival "Ja jsem velky sarkasmus".

running
running (neregistrovaný)
2. 5. 2006 19:48 Nový

!! RH = Radim Hasalik = Radek Hulan = Ross Hedvicek

!! RH = Radim Hasalik = Radek Hulan = Ross Hedvicek !!

Ross Hedvicek
Ross Hedvicek (neregistrovaný)
2. 5. 2006 19:49 Nový

Mile deti, Fuka muze tykat komu chce

Mile deti, Fuka muze tykat komu chce, protoze je dvakrat tak starej jako vy ostatni a ja muzu tykat taky komu chci, protoze jsem dvakrat tak starej jako Fuka. A ohledne navazeni se... kdyby byl Fuka jen z poloviny tak dobrej jak predstira ze je, tak by si nemusel delat reklamu tim, ze pise o Hedvickovi, coz dobre vi ze mu zvysi navstevnost blogu. Jak jednoduche.

god
god (neregistrovaný)
2. 5. 2006 19:56 Nový

Pokud Hedvicek nekeca a je mu opravdu 76 let (viz [10])

celé vlákno

Pokud Hedvicek nekeca a je mu opravdu 76 let (viz [10]), tak ma myslim uz pravo na trochu te komousske senility. Nechte ho zit...

Aštar Šeran
Aštar Šeran (neregistrovaný)
2. 5. 2006 20:11 Nový

Tak toto Fuka přehnal, z toho kouká žalobička!

Tak toto Fuka přehnal, z toho kouká žalobička! Odmítám být dáván do souvislosti s Rosťou!!!

Ross Hedvicek
Ross Hedvicek (neregistrovaný)
2. 5. 2006 20:21 Nový

Pan Fuka napsal "update"

Pan Fuka napsal "update": Oficialne se tedy panu Fukovi omlouvam za sve tykani. Vasi Sametovou revoluci povazuji (ostatne jako vsichno ostatni myslici lide) za Sametovy podfuk a pokud se toho pan Fuka zucastnil coby student, pak uz je mi dvakrat podezrely. Neni tajemstvi, ze vetsina onech "listopadovych studentu" byly deti komunistickych rodicu.
Co se tyka toho, ze jsem mu poslal clanek o Paroubkovi, to je asi pravda, pamatuji se ze velice vriskal a tak jsem ho z listu vymazal - na mem listu neni, pokud tvrdi ze ano, pak je lhar. Takze nejen lhar a publicity-seeker, ktery povazuje za nutne se vezt na mych zadech, aby jeho priblble blogy vubec bekdo cetl, ale kvuli jeho anti-semitickym kydum a prohlasovani mne za zlocince a ted i za komouse se pan Fuka kvalifikoval na obycejneho troubu. Ceskeho troubu kategorie Ivanuska Duracok.

Adam23
Adam23 (neregistrovaný)
2. 5. 2006 20:24 Nový

, [9], [11] :-D

[6], [9], [11] :-D
jinak samozřejmě WELL DONE [(TM)-RH] pane Fuko!
BTW kolikrát je Aštar Šeran starší než pan internetový důchodce Ross?

Ještírek
Ještírek (neregistrovaný)
2. 5. 2006 20:46 Nový

Hehe, to je diskuse jaknoha :-)

Hehe, to je diskuse jaknoha :-)

Já teda nevím, ale co je na obratu "židobolševická zednářská lóže" antisemitského? Co mají nějací zedníci na loži a židovští bolševici společného s chudáky Semity? :-)

Ale jinak čtu hedvíčkoviny docela rád, když mi přijdou v mailu... jediná vada je, že mail čtu tak jednou za třičtvrtě roku, když vůbec. Kdyby vycházely nějak konzistentně na webu a byly s diakritikou, četl bych je asi častěji. :-)

jilm
jilm (neregistrovaný)
2. 5. 2006 20:52 Nový

Kdyby byly s diakritikou

[15] Kdyby byly s diakritikou, byly by poloviční.

František Fuka
František Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2006 20:52 Nový

Na to už je Rostíku pozdě

[13]: Na to už je Rostíku pozdě. Co si jednou potyká, to se nikdy nevytyká, jak se říká v Cechách. BTW stejně si myslím, že jsi mě v tom devětaosmdesátém na té Národní tloukl ty, abys o tom potom mohl napsat jaký to byl podvod!

lummox
lummox (neregistrovaný)
2. 5. 2006 21:13 Nový

až dosud jsem měl pana Hedvíčka pouze za otravného grafomana

až dosud jsem měl pana Hedvíčka pouze za otravného grafomana, ale koukám, že s ním může být taky pěkná zábava :-)

Ross Hedvicek
Ross Hedvicek (neregistrovaný)
2. 5. 2006 21:23 Nový

Frantisku, me je to jedno, tykani mi vyhovuje

Frantisku, me je to jedno, tykani mi vyhovuje. V devetaodmdesatem jsem byl ten zly emigrant v Kanade a dival jsem se na to v CBC jak se Havel paktuje s Adamcem a o tom ze bych mohl na Narodni tridu se mi ani nesnilo. Ja ostatne nejsem prazsky clovek, v Praze jsem byl jen asi 2 hodiny v zivote, vetsinu z toho na letisti a autem mne privezli ke Karlovu mostu (ja bych to sam nenasel), prosel jsem se tam a zpatky po Karlove moste a zase pryc.
A co rikas tomu jak to vase Grosstapo postouchalo pendrekama tu vrestici babu Jacques? Kdyz je Jacques tak ma zit v Parizi a necpat se do slovanske Parhy plne pendreku, ne?

Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
2. 5. 2006 21:42 Nový

Se spammerem Hedvickem mám zkušenost z dob

Se spammerem Hedvickem mám zkušenost z dob, kdy o Paroubkovi ještě nikdo netušil, že existuje. Po prvním mailu jsem ho slušně požádal, ať mne se svými agitkami neotravuje. Po druhém jsem mu (už méně slušně) sdělil, že jestli mi přijde ještě jeden, půjde na blacklist. Po třetím jsem ho dal na blacklist. Pak mi přišel (z jiné adresy) mail, kde mi sděloval, že správce mé mailové schránky je netolerantní hovado (no, asi to nenapsal zrovna takhle), které mne ochuzuje o jeho nekonečná moudra, a vysvětlil mi, co s tím mám dělat. Tak jsem (když už jsem to netolerantní hovado) dal na blacklist i tu druhou adresu a od té doby mám klid. Kéž by to se všemi spammery šlo tak snadno...

František Fuka
František Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2006 21:45 Nový

19: Tu zelenou vřeštící babu dobře platí Tibet

19: Tu zelenou vřeštící babu dobře platí Tibet, wtz.

Ross Hedvicek
Ross Hedvicek (neregistrovaný)
2. 5. 2006 21:59 Nový

Jsem rad, ze se mne nekdo zastal

Jsem rad, ze se mne nekdo zastal. Rikam to furt, ze neni statisticky mozne, aby byli UPLNE VSICHNI Cesi takovi magori. Musi byt aspon par vyjimek. A jsem tomu rad. Ja to vidim pozitivne.

M
M (neregistrovaný)
2. 5. 2006 22:19 Nový

To ze se te zastane tvuj multak na tvem blogu se nepocita

To ze se te zastane tvuj multak na tvem blogu se nepocita, jako ze se te nekdo zastal.

Ross Hedvicek
Ross Hedvicek (neregistrovaný)
2. 5. 2006 22:28 Nový

Co je to

Co je to multak?

František Fuka
František Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2006 22:43 Nový

Neco jako

Neco jako komunista.

Flasi
Flasi (neregistrovaný)
2. 5. 2006 23:01 Nový

Tenhle Hedvicek

Tenhle Hedvicek. No neni to spatne, sice to neni nic extra, ale kdyz Hulan uz dlouho nenapsal zadny zabavny clanek, tak lepsi nez dratem do oka.

Vanek
Vanek (neregistrovaný)
2. 5. 2006 23:05 Nový

Cesky narod potrebuje tisic Hedvicku aby se

Cesky narod potrebuje tisic Hedvicku aby se zcivilizoval

squawbum
squawbum (neregistrovaný)
3. 5. 2006 0:00 Nový

To skoro vypada, ze ze tady muzu odhlasit Hedvickovo spamovani

To skoro vypada, ze ze tady muzu odhlasit Hedvickovo spamovani.
Ross, mohl bys prestat spamovat tu adresu squawbum na hotmailu?
Statisticky vycteno z osobniho pozorovani se mezi emigranty nektere oplzle charakterove vlastnosti koncentrovaly. Zejmena vseznalkovstvi, ze Rosto?

Jack O'Trades
Jack O'Trades (neregistrovaný)
3. 5. 2006 1:08 Nový

Popravde receno o Hedvickovi slysim dneska poprve a je mi dost

Popravde receno o Hedvickovi slysim dneska poprve a je mi dost ukradeny. Ale po par kliknutich na vyse zminene odkaze mi prijde ze co se te diakritiky tyce, tak to naprosty nesmysl neni. Nesouhlasim aby se na wiki psalo bez ni, ale vyhledavani je trochu neco jineho. On tam uvadi priklad "Jiri z Podebrad", ktery po zadani do vyhledavani na wiki nenalezne nic, ale pri zadani tehoz do googlu je jiz 4. odkaz na spravny clanek na wikipedii. Da se souhlasit, ze ceskou klavesnici clovek ani nemusi mit vzdycky k dispozici a jit by to melo i bez ni...

Luis
Luis (neregistrovaný)
3. 5. 2006 2:54 Nový

Dovolim si podotknout jen k vasemu update malickost,

Dovolim si podotknout jen k vasemu update malickost,
ze Hedvicek vubec neschvaluje zasah na Narodni tride , ale pouze konstatuje, ze jste tam dostal pres drzku moc malo na to, aby se vam z toho v hlave rozsvitilo.
Jinak vas clanek pusobi hned na prvni pohled velmi podezrele kultivovane a nestranne ,tak mi odpovezte : u koho jste studoval demagogii ?

Antibolševik
Antibolševik (neregistrovaný)
3. 5. 2006 8:04 Nový

Židobolševickou zednářskou lóží bych spíš nazval pány V.H

Židobolševickou zednářskou lóží bych spíš nazval pány V.H. a V.K.. Na emigranty se všude jen plive a přisluhovači tehdejšího režimu vytahují ramena, často schování ve vilách těch emigrantů, které jim "zapomněli" při restitucích vrátit. Rosťa Hedvíček si zaslouží uznání za to, že se nebál s režimem bojovat! Pánové, až jednoho dne komouši sestaví vládu, budete se divit!

Kessa
Kessa (neregistrovaný)
3. 5. 2006 8:09 Nový

Hedvíčku,

Hedvíčku,
tvoje otravné nevyžádané komunistícké spamy mě přestaly obtěžovat teprve poté, co jsem ti tvé maily několikrát bouncnul zpět. Čili to, že jsi spammer, vyvrátíš asi těžko. A teď ti objasním, proč jsi komunistický spammer: 1) vnucuješ všem svoji jedinou pravdu, neuznáváš osobní svobodu jednotlivce a pluralitu názorů - jako komunisti; 2) každý, kdo s tebou nesouhlasí, je komunista - pro komunisty byl každý tentýž imperialista; 3) svoji ideologii vnucuješ i tam, kde z logiky tématu nemá co dělat - komunisti takto infiltrovali do čítanek či slabikářů; 4) své názorové impérium se snažíš uplacírovat po celém světě, včetně USA - přesně tak to dělali komunisti; 5) tvoje názory jsou demagogické a nezohledňují realitu a vývoj - ani komunisti nechtěli vidět, že už jsou v prdeli a přesto dokola mleli to samé; 6) tykám ti - komunistům se prostě tyká

A teď se sám sobě omlovám, žes mi stál za tolik času.

Eso
Eso (neregistrovaný)
3. 5. 2006 9:42 Nový

He, pristi tema Kartinek by mohl byt Hedvicek

He, pristi tema Kartinek by mohl byt Hedvicek, ale nikoho by to nezajimalo...

Ma cenu se o panu Hedvickovi bavit? Vzdyt ho tim jen podporujete. Ja jsem jeho maily vyresil snadno antispamovym filtrem.

Roj
Roj (neregistrovaný)
3. 5. 2006 10:54 Nový

Spammere Hedvicku, jelikoz mam dojem

Spammere Hedvicku, jelikoz mam dojem, ze tohle je opravdu nejjednodussi metoda se te zbavit, cinim to. Obvykle spamerum cinim horsi veci, ale neska mam dobrou naladu, tak toho vyuzij a vyskrtni me, at se moje SeaMonkey nemusi tolik namahat a octranovat tvy blaboly sama.

Jsou dny, kdy mivam horsi naladu a nevysel bys z toho tak lacino.

Omlouvam se p.t. ctenarum za to, ze nepouzivam diaktitiku. Delam to tak odmalicka a nema to nic spolecneho s RH :-)

N
N (neregistrovaný)
3. 5. 2006 11:00 Nový

35:Mailový spam vyřešíš

35:Mailový spam vyřešíš, ale co s blogovou a diskusní produkcí?

Eso
Eso (neregistrovaný)
3. 5. 2006 11:48 Nový

37 N: Naštěstí ty blogy a diskuze které čtu, Hedvíček nenavštěvuje

37 N: Naštěstí ty blogy a diskuze které čtu, Hedvíček nenavštěvuje.

Ale jinak, vypěstoval jsem si už téměř dokonalou bannerovou slepotu a tak stačí tuhle dovednost jen rozšířit :)

N
N (neregistrovaný)
3. 5. 2006 11:53 Nový

Mě by stačilo

Mě by stačilo, kdyby emigroval z Lupy

klokan
klokan (neregistrovaný)
3. 5. 2006 13:39 Nový

Ross Hedvicek me svymi spamy otravuje jiz hezkou radku let...Zkousel

Ross Hedvicek me svymi spamy otravuje jiz hezkou radku let...Zkousel jsem nekdy proniknout do hloubky jeho sdeleni a
musim konstatovat, ze Ross Hedvicek je nemocny clovek.
Z nekoho udelal komunismus hajzla, z nekoho chudaka a z Rosse Hedvicka otravneho blazna.

Guy Peters
Guy Peters (neregistrovaný)
3. 5. 2006 13:50 Nový

M si dovolím upozornit, že nejsem žádná druhá identita

[22] M si dovolím upozornit, že nejsem žádná druhá identita p. Hedvíčka. Jen proto, že se ho někdo zastane proti pomluvám (což je pro svazáky zřejmě nepochopitelné), není důkazem toho, že neexistuji. Otevřete okna a podívejte se ven, pánové.

dond
dond (neregistrovaný)
3. 5. 2006 14:44 Nový

Františku, já už chtěl zajásat

Františku, já už chtěl zajásat, že jste implementoval Filipovu Komentářovou službu, ale po přelétnutí komentářů jsem se začal bát, že to snad všechno bylo napsáno vážně. No potěš koště, jestli fakt.

Nebo, žeby Filip testoval novou verzi? :-)

BTW: Když se mluví o Rosťovi, neměl by být nesklonný, když je ten emygrant? Jak o tom Hedvicek uslyší můj antispam, má za úkol (ten antispam) začít nahlas řvát...

František Fuka
František Fuka (neregistrovaný)
3. 5. 2006 18:03 Nový

To je zapeklitý rébus

To je zapeklitý rébus: Co může člověk dělat, když mu komunista nadává do komunistů? Má smysl něco dělat?

Adam23
Adam23 (neregistrovaný)
3. 5. 2006 20:54 Nový

RH Co je to multak?

[25] RH Co je to multak?
[26] FF Neco jako komunista.

co k tomu dodat.. jednoduse genialni
:DDDDDDDD

Eric Cartman
Eric Cartman (neregistrovaný)
4. 5. 2006 11:50 Nový

To ja zase hedvickoviny ctu rad

To ja zase hedvickoviny ctu rad, stejne jako jsem rad chodival na Bakalaruv naziweb (btw jakou ma vlastne adresu?). Clovek se obcas potrebuje necemu idiotskemu zasmat. Vazi si potom vlastni pricetnosti.

Marek Zahrl
Marek Zahrl (neregistrovaný)
5. 5. 2006 8:19 Nový

Herr Fucka, pozreli ste sa niekedy odkial Vam tie maily chodia?

Herr Fucka, pozreli ste sa niekedy odkial Vam tie maily chodia? Len tak sa pytam... Co keby ste sem postli zdroj spravy?

Abraxis
Abraxis (neregistrovaný)
5. 5. 2006 8:29 Nový

Hele, Hedvicek, Fuka narozdil od tebe neco dokazal vybudovat (Kompost

Hele, Hedvicek, Fuka narozdil od tebe neco dokazal vybudovat (Kompost, Mageo, hry, hudbu) a pobavit spoustu lidi - cos dokazal ty krome blbyho zvaneni?

Marek Zahrl
Marek Zahrl (neregistrovaný)
5. 5. 2006 8:31 Nový

Kukol som sa na tu homepage a skoro mi zabehlo fotky "lunatic"

Kukol som sa na tu homepage a skoro mi zabehlo fotky "lunatic" a potom toto:
http://www.fuxoft.cz/tmp/fotky/ja/psych.jpg
Ja uz sa nicomu necudujem...

Eso
Eso (neregistrovaný)
5. 5. 2006 9:55 Nový

- "doporucuji navstevu Fukovy webstranky"

[47] - "doporucuji navstevu Fukovy webstranky" - Fuka je neco jako legenda v rade oboru, takze vsichni jeho stranku zname a uctivame zemi, po ktere slape.
Obavam se, ze vam se tohle uz nepodari...

Eso
Eso (neregistrovaný)
5. 5. 2006 10:00 Nový

48 - Marek Zahrl, zdroj zpravy:

48 - Marek Zahrl, zdroj zpravy:

Received: from ross.scanlon.im1­.net (ross.scanlon­.im1.net [65.111.37.254])
by scanlon.im1.net (8.12.9/8.12.9) with ESMTP id k1BItpai076328
for <ross-hedvicek@humin­tel.com>; Sat, 11 Feb 2006 13:55:51 -0500 (EST)
(envelope-from ross@scanlon.im1­.net)
X-Mailer: QUALCOMM Windows Eudora Version 6.2.0.14
Date: Sat, 11 Feb 2006 13:43:31 -0500
To: ross-hedvicek@humin­tel.com
From: Ross Hedvicek <ross@scanlon­.im1.net>

Mulťák
Mulťák (neregistrovaný)
5. 5. 2006 10:38 Nový

Pana Hedvicek je novinar! Nenasazujte mu psi hlavu!

Pana Hedvicek je novinar! Nenasazujte mu psi hlavu!

Radsi si ctete jeho clanky plne presnych informaci:

http://www.cs-magazin.com/2006-05/view.php?article=articles/cs060519.htm

Ross Hedvicek
Ross Hedvicek (neregistrovaný)
5. 5. 2006 15:46 Nový

Zacinam mit dojem

Zacinam mit dojem, ze je to tady plne nezletilych a vyrazne nevzdelanych neokomunistu. Mile deti, vy potrebujete prisun nemarxistickych informaci jako koza drbani... A pro Abraxise (obdivovatele toho co Fuka vybudoval): Vybudoval jsem toho taky spoustu, maje na to dvakrat tak vic casu nez Frantik, ale vzdy to bylo pro dospele, nikdy zadne chujoviny pro deti - snad proto o tom nic nevis.

Neo
Neo (neregistrovaný)
5. 5. 2006 18:20 Nový

Rossi, my bysme si rádi poslechli nemarxistické informace

Rossi, my bysme si rádi poslechli nemarxistické informace, ale to bys sem musel přestat psát ty svoje neokomunistický neosenilní neokraviny. A kozy si klidně podrbej.

Abraxis
Abraxis (neregistrovaný)
5. 5. 2006 19:16 Nový

Hedvicek vybudoval maximalne spoustu kecu

Hedvicek vybudoval maximalne spoustu kecu, nic vic jsme od nej zatim nevideli... Co ostatne chcete od cloveka, ktery nechape zakladni pojmy jako "PRO", "PROTI" a "ZDRZEL SE HLASOVANI" - cituji: "Ano, zdrzenim se hlasovani de facto hlasovali PROTI" - viz zde:http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedie:%C5%BD%C3%A1dost_o_arbitr%C3%A1%C5%BE/Rosta/Workshop&diff=prev&oldid=420502

Ross Hedvicek
Ross Hedvicek (neregistrovaný)
5. 5. 2006 19:35 Nový

To jak se hlasuje v CSSR si opravdu moc dobre pamatuju

To jak se hlasuje v CSSR si opravdu moc dobre pamatuju. V severni Koreji tak hlasuji dodnes - a jeste na ceske Wikipedii.

Abraxis
Abraxis (neregistrovaný)
5. 5. 2006 19:36 Nový

Jestli jsi si nevsiml, tak mame uz nekolik let CR

Jestli jsi si nevsiml, tak mame uz nekolik let CR. Ale to ty z Floridy dost tezko poznas. Hlavne ze hodne kecas o necem, co neznas (nezijes tady).

Ten stejnej kec "o tom jak se hlasuje v XXX" se da rict o kterekoliv zemi ;-)

Abraxis
Abraxis (neregistrovaný)
5. 5. 2006 19:37 Nový

Jo, a malem jsem se nechal nachytat - vsimnete si

Jo, a malem jsem se nechal nachytat - vsimnete si, jak Rossanek odvadi pozornost od problemu (ze naprosto nepochopil zakladni principy hlasovani) k osobnim utokum....

František Fuka
František Fuka (neregistrovaný)
6. 5. 2006 8:31 Nový

A nechape rozdil mezi plesatosti

A nechape rozdil mezi plesatosti a jezkem!!!

klokan
klokan (neregistrovaný)
6. 5. 2006 8:56 Nový

Nezbyva nez opet konstatovat, ze Hedviek je nemocny clovek :-)

Nezbyva nez opet konstatovat, ze Hedviek je nemocny clovek :-)
Ano, Rostiku, vsichni jsme neokomuniste a deti.
Ja ti tedy nezavidim. Musi byt hrozne byt tebou...

antivandal
antivandal (neregistrovaný)
6. 5. 2006 9:45 Nový

hehe jsi tlustej

[47] hehe jsi tlustej lol

phanatic
phanatic (neregistrovaný)
7. 5. 2006 11:18 Nový

Nedá se ten člověk nějak zažalovat za spamování ?

Nedá se ten člověk nějak zažalovat za spamování ? Mě od něj furt něco chodí a taky na všech poštovních serverech u zákazníků už jsem ho dávno musel zabanovat. Ať mu napaří pokutu, debilovi.

m0rt
m0rt (neregistrovaný)
10. 5. 2006 13:40 Nový

http://img.photobuck et.com/albums/v132/n .s.sherlock/sign_don t_feed_tro

http://img.pho­tobucket.com/al­bums/v132/n.s­.sherlock/sig­n_dont_feed_tro­lls.jpg

MIRDa
MIRDa (neregistrovaný)
25. 5. 2006 13:59 Nový

tady je legrace a navíc politická

tady je legrace a navíc politická. Musím podotknout, že neznám ani jednoho "bojovníka" na zdejších komentářích a tak bych mohl mít nestraný pohled... a ten je že by se politika na Blogu radší rešit neměla protože se nic nevyřeší. I v tý hospodě si daj kvůli politice alespoň přes držku... Tady se jen zaplňuje DB :-)

Andrej
Andrej (neregistrovaný)
16. 6. 2006 23:40 Nový

Mne tie Hedvickove texty pripadaju pomerne

Mne tie Hedvickove texty pripadaju pomerne zabavne.

Tom
Tom (neregistrovaný)
21. 7. 2006 10:17 Nový

Andrej

Andrej: Ty se rad smejes dusevne nemocnym lidem? ;-)

Vanek
Vanek (neregistrovaný)
7. 9. 2006 4:40 Nový

At se Rosta Hedvicek podepisuje Ross

At se Rosta Hedvicek podepisuje Ross, Rosta nebo jen Hedvicek jedna se o pouze o Velikana ceskeho pisemnictvi vy nevzdelani cesti primitivove

Mars
Mars (neregistrovaný)
7. 9. 2006 8:27 Nový

Nechci být neslušný a plést se do hovoru

Nechci být neslušný a plést se do hovoru, ale párkrát jsem wikipedii navštívil z důvodu, že jsem něco hledal a občas i nalezl. Problém byl, když jsem jen tak zadal heslo z oblasti, kde mám znalosti převyšující průměr. Hluboce mnou otřáslo co jsem nalezl. Z tohoto úhlu pohledu je celá důvěra v pravdivost encyklopedie značně otřesena. Jinak se domnívám, že máme republiku a proklamovanou svobodu slova a každý si může psát co chce. Když se to někomu nelíbí má prostě smůlu. Zdá se vám to hloupé? Mě také, protože žádná svoboda slova nikdy nikde nebude. To by měli pochopit hlavně mladší ročníky.

pajoun
pajoun (neregistrovaný)
7. 9. 2006 15:13 Nový

Tak to tady procitam a nestacim se divit

Tak to tady procitam a nestacim se divit.

Jsem adresatem Hedvickova "spammingu" a jeho maily me obcas trochu vyvadeji z miry, ale rozhodne jeho barvite clanky nepovazuji za utok vuci me osobe, a uz vubec nemam potrebu na neho plivat spinu jen proto, jaky ma nazor na chovani vetsiny z nas (chapej obcanu Ceske republiky).

V mnoha vecech ma pravdu a fakticke udaje v jeho clancich jsou dolozene zdroji a pravdive. Alespon pokud jde o veci ktere jsem si overil.

Pripada mi ze dotcenost lidi utocicich na pana Hedvicka bude asi primo umerna jejich intelektu, pripadne zabredlosti do komunisticke (v techto dobach uz bych mezi komunisty bez skorpule radil i volice CSSD) vize sveta.

Svym zpusobem se reakcemi na Hedvickovo mirne extremisticke publikovani bavim, ale na druhou stranu jsem smutny z toho, ze je tolik omezenych lidi, kteri v jeho nazorech nevidi urcitou spojitost s politickou a lidskou chatrou v nasi skvele republice...

A na zaver bych rat podotkl ze take pisu bez diakritiky a nestydim se za to!

V dnesni dobe komunikacni exploze jde totiz prevazne o to vyjadrit svuj nazor, pokud mozno presne definovat, a ne o formu, potazmo uhlednost jeho vyjadreni...

Jiří
Jiří (neregistrovaný)
8. 9. 2006 11:07 Nový

Františku, Františku.....a milí kritici Rosťovi

Františku, Františku.....a milí kritici Rosťovi, což takhle místo nálepek a rychlého vyobcování vynaložit trochu námahy a o tématech, na která nás upozorňuje (malost, izolovanost, špatné svědomí, ztráta hodnot, ztráta paměti, nestoudnost, přepisování dějin, dezinterpretace, bezpříkladné násilí na odpůrcích), vážně přemýšlet...? Jeho styl vyjadřování vám přece nemůže diskvalifikovat obsah jeho sdělení - tedy pokud se tím zabýváte vážně a jste ochotni akceptovat, že jsme měli a máme problémy. Myslíte, že ty problémy v Čechách nemáme? Já se obávám, že Rosťa míří sice nepříjemně - ale dosti do černého, bohužel (pro nás, patrně i pro něj - mě se moc nezdá, že by se na účet Čechů jen bavil....).

MichalD
MichalD (neregistrovaný)
15. 10. 2006 21:44 Nový

Spíše se "na účet čechů" jen

Spíše se "na účet čechů" jen zviditelňuje.

Marie B.
Marie B. (neregistrovaný)
12. 11. 2006 17:49 Nový

Prave jsem obdrzela dalsi "Rostuv" mail a snazila se uz po nekolikate

Prave jsem obdrzela dalsi "Rostuv" mail a snazila se uz po nekolikate odepsat se ze seznamu "zajemcu" o jeho nazory. Je to ovsem nemozne. Nechci vubec resit, jestli ma pan Hedvicek pravdu nebo ne - jenom nemam zajem o jeho maily a nevim, jakym zpusobem toho dosahnout. Zatim vse nahrava tomu, ze to je skutecne nemocny clovek, ktery se snazi nutit sve nazory stejne tak jako komuniste za minuleho rezimu - at uz o to nekdo stoji nebo ne. Pokud nekdo znate zpusob jak se odhlasit z jeho databaze, do ktere jsem se nikdy dobrovolne neprihlasila, dejte prosim vedet. Diky..

Aktron
Aktron (neregistrovaný)
26. 11. 2006 19:05 Nový

jj, tu stránku jsem viděl, prostě už se někdo nasral

jj, tu stránku jsem viděl, prostě už se někdo nasral, a udělal si z těch Rosťových frází prdel... ono nebude to dlouho trvat, a bude těhle věcí vznikat víc a víc.. přímo úměrně tomu, jak bude Ross hlasat "třídní nenávist"

Dan
Dan (neregistrovaný)
27. 12. 2006 21:07 Nový

Kdybych já spamoval US čechy stejně jako RH zásobuje nás asi by mě

Kdybych já spamoval US čechy stejně jako RH zásobuje nás asi by mě rychle poslali do /dev/null... I když, lépe jedenkrát Rosťa než stokrát "buy viagra"! :o)
Upozorňuji, že jsem postkomunistické dítě (´81) a nikdo mě nemůže obviňovat z obdivu k socialismu.

m4e
m4e (neregistrovaný)
9. 1. 2007 1:55 Nový

To je spousta narikani nad nicim

To je spousta narikani nad nicim... vzdyt a pokud nechcete Rostovi mejly dostavat/cist tak si nastavte filtry na svych e-mejlovych procitackach a abraka-dabra Rostova povidani do not exist anymore... Jinak (IMHO), pokud by Rosta sem tam neztal primo do ziveho, treba by se ani nikdo neozval? Pokud jeho povidani/psani je tak mizerne (atd, atp) tak cim to je, ze zde je najednou 75 poznamek?
Hodne stesti vsem Rosto-bijcum, ja jsem mozna jeden z mala, ktery jej potkal, ktery s nim posedel a popovidal: verte, neverte - je to hodny, privetivy, mily a pohostiny clovek.
Happy New Year.

Xena2
Xena2 (neregistrovaný)
22. 1. 2007 17:29 Nový

Já bych to nedokázala napsat tak úžasně jako vy všichni

Já bych to nedokázala napsat tak úžasně jako vy všichni,každopádně jistě dáte mému primitivnímu výroku za pravdu:

Ať jde pak Rostislav Hedvíček se svými schizofrenickými sračkami do prdele!

black boobs
black boobs (neregistrovaný)
11. 2. 2007 17:26 Nový

boobs

boobs

<a href="http://­kuso.cc/1e$4 ">
huge boobs
</a>

[url=http://ku­so.cc/1e$4 ]
baby got boobs
[/url]

perfect boobs
perfect boobs (neregistrovaný)
13. 2. 2007 14:18 Nový

baby got boobs

baby got boobs

<a href="http://s-url.net/0rki/ ">
naked boobs
</a>

[url=http://s-url.net/0rki/ ]
baby got boobs
[/url]

Jana
Jana (neregistrovaný)
14. 2. 2007 19:58 Nový

Pokud je pan Hedvíček tak dobrý a oblíbený glosátor

Pokud je pan Hedvíček tak dobrý a oblíbený glosátor, proč má zapotřebí svými nevyžádanými výtvory nás, nehodné, obtěžovat? Ve své soukromé poštovní schránce na Centru si filtr nastavím, ale webový přístup na zaměstnanecký poštovní účet mi tuto možnost nedá. Ani já v seznamech páně Hedvíčka nefiguruji - tudíž nemohu býti odhlášena. Co kdyby si pan Hedvíček od těch pár věrných vyžádal zaregistrování a nám ostatním ušetřil nepříjemný pocit nemohoucnosti ?

Kacula the Great
Kacula the Great (neregistrovaný)
15. 2. 2007 13:06 Nový

si predstavte ze sem nekteri z mych neokomunistickych kamaradu Rosse

si predstavte ze sem nekteri z mych neokomunistickych kamaradu Rosse vubec neznali, musel sem jim otevrit oci.
Chtel bych se ho timto zeptat jaky ma nazor na tyrana sojova zvirata

krysa
krysa (neregistrovaný)
15. 2. 2007 14:48 Nový

Jo Rosťovi názory a články jsou drsné, provokativní a je zřejmé

Jo Rosťovi názory a články jsou drsné, provokativní a je zřejmé, že českému národu nebudou příjemné. Je fascinujcí jak sečeský maloměšťák neumí vyrovnat s názory jinými než má on a jeho přátelé. češi jsou zajímavá skupina lidí. Neříkám národ, protože tato skupina nemá charakteristiky národa. Má však společný rys = závist.

Dobromila
Dobromila (neregistrovaný)
16. 2. 2007 17:13 Nový

Ross je možná magor, ale v tom, že my Češi jsme stádo nafoukaných

Ross je možná magor, ale v tom, že my Češi jsme stádo nafoukaných
nevzdělanců, má pravdu. Viz zde v těchto příspěvcích kurvený mateřský jazyk.

Rosťova Oběť
Rosťova Oběť (neregistrovaný)
17. 2. 2007 8:24 Nový

Rosťa Hedvíček zamořil e-mailové schránky nevyžádanou poštou

Rosťa Hedvíček zamořil e-mailové schránky nevyžádanou poštou. Když se pokusíte podle jeho návodu odhlásit, nejde to. Ale začne Vám chodit spousta další nevyžádané pošty. Když ho požádáte o ukončení posílání nevyžádané pošty na jeho e-mailu, stejně obtěžovat nepřestane. Rosťa tím pádem nemá právo se ohánět demokracií, protože on sám se chová nedemokraticky. Rosťu prostě vnímám jako nějakou veš, nebo jiný obtížný hmyz.

Antiross
Antiross (neregistrovaný)
17. 2. 2007 8:57 Nový

Doproručuji všem navštívit stránku:

Doproručuji všem navštívit stránku:
http://hedvicek.unas.cz
Hedvicek je totiž mimo jiné také velký lhář. V rozhovoru pro Reflex prohlásil:
"Pravidlem pro mě bylo, že když někdo napsal, proč mu to posílám, tak jsem ho okamžitě vymazal - a dělám to dodnes."
Jenomže - už jste to někdo zkusil? Já ano, a ne jednou - prostě nepřestane. Takže lhář nám tu káže o morálce a chce něco kritizovat!!!

Rosťova Oběť
Rosťova Oběť (neregistrovaný)
17. 2. 2007 10:22 Nový

Dnes mi zase přišla od Rosti pošta

Dnes mi zase přišla od Rosti pošta. Už začal asi ztrácet nervy. V posledním mailu píše:
"Nejak mne prestalo bavit nechat na sebe utocit primitivnimi komunisty, kteri o me osobe (v nekolika pripadech i o mych kamaradech) vytvareji falesne webstranky. Byl bych rad, aby to prestalo. Okamzite."
Je poněkud primitivní označovat každého, kdo s ním nesouhlasí za primitivního komunistu. A pokud pane Hedvicek (tykat si nebudeme, to je výsada mých přátel) sám nectíte právo lidí, kteří vás neúspěšně žádají o ukončení obtěžující pošty, těžko můžete žádat od ostatních opak.
Jenomže on asi Rosťa zjistil, že se mu téměř nikdo nepřihlásil. Že o jeho poštu vlastně nikdo nestojí. Tak se stále vnucuje.

Borat
Borat (neregistrovaný)
13. 3. 2007 15:55 Nový

Hedvíček je psychopat, protože s mu zdají takovéhle sny

Hedvíček je psychopat, protože s mu zdají takovéhle sny, o kterých vypráví všem okolo sebe:

Ten sen se odehrava v takove typicke ceske ci moravske ulici, kterou jsem ve skutecnem zivote prosel nescetnekrat. Jmenuje se Ruzova ulice a je to ulice, ktera vede od hlavnich vrat kojetinskeho kostela zapadnim smerem - mozna v tom zapadnim smeru je taky skryt nejaky subliminalni (cili podvedomy, pro ty co nechteji rozumet) vzkaz. Ta ulice se jmenuje Ruzova, protoze to byla jedna z mnoha zidovskych ulic v Kojetine a pri jednom z pogromu na zidy, coz byl folklor tehdejsi doby, ktery si dnesni vlastenci nechteji priznat, teklo tolik zidovske krve, ze voda v rigolcich te ulice byla zbarvena do ruzova - a tak byla pojmenovana Ruzova ulice. No a ja v tom snu jdu tou Ruzovou ulici, je krasny teply letni den, na nebi stratocumulus a cumulonimbus, 29 stupnu Celsia, kdyz tu si vsimnu, ze proti mne rigolama podel cesty tece krev a mnozstvi se stale zvysuje a je to ne pouze potucek, ale primo potok a privalova vlna, jako kdyz se brehy Becvy protrhly u Troubek, protoze ji za komunistu nikdo necistil. A neni to zidovska krev, z nejakeho duvodu je mi jasne, ze je to komunisticka krev. POTOKY KOMUNISTICKE KRVE!!!Ja si k tomu takhle drepnu, napred jen prsticek omocim, ano, je to tepla krev. Je to cely potok teple komunisticke krve! Pak si namocim obe dlane, abych vedel, jaky je to pocit mit krev na rukou - a ono nic! Je to ostatne pouze komunisticka krev, to snad nejsou ani lidi, jaky pocit ma asi reznik, kdyz ma ruce od praseci krve?A v ten moment se mi to zacina libit a vyzouvam si boty, ohrnuju nohavice a bosyma nohama slapu do toho rigolu plneho krve. Komunisticke krve - aby bylo jasno. A pomalu v tom preslapuju a ono to dela mlocky mlocky a cvachty cvachty a vzdycky to tak trochu vystrikne mezi prsty u nohou. Nadherny pocit. Rigoly plne komunisticke krve! A opet se dostavuje ten prijemny pocit a poteseni a ja v tom rigole zacinam preslapovat a podupavat jako kdyz se tanci srbske kolo. Nadhera! A ja v tom skacu a dupu jako Gene Kelly v te scene ze Singing in the rain! Bez klobouku!Z oken domu v ulici se ozyva Bach! To neni jen potok, kde tecou nejake fekalie, jsou to potoky komunisticke krve. A kdyz uz je jasne, ze mam kalhoty cele postrikane od krve, a te teple krve porad priteka vice a vice, tak uz nevaham a do toho proudu si sedam na zadek a placam rukama okolo sebe a ono to strika vsude kolem a je to uzasne!!!! Vzduch kolem je tak nasycen tou komunistickou krvi, ze se mi zda se vidim duhu!!! A u mne se
dostavuje pocit absolutni euforie a tak okolo sebe triskam svyma dlouhyma rukama a samym nadsenim rvu: "Aaaa ha haaaaaa!!!!!!"

Toto je slavný superspammer emigrant Rosťa Hedvíček z Kojetína, která má velký problém.

merdeux
merdeux (neregistrovaný)
3. 5. 2007 0:31 Nový

Je to fakt zmrd, ten hedvíček, ale co sním?

Je to fakt zmrd, ten hedvíček, ale co sním? comhdqkwdgsgxd hoůr +ě§Úwbldkgůdslitz

Miroslav Václavek
Miroslav Václavek (neregistrovaný)
8. 5. 2007 19:12 Nový

Pane Hedvíčku, píšete dobře a píšete pravdu

Pane Hedvíčku, píšete dobře a píšete pravdu. Z blbů si nic nedělejte. Ti jsou stejně na vymření. Jako dinosauři. Inteligenci oproštěné od nánosu marxistickona­cionálních hloupostí zdar!

franta kopecky
franta kopecky (neregistrovaný)
16. 5. 2007 0:18 Nový

Pan Hedvíček říká i moje názory, snad...no..

Pan Hedvíček říká i moje názory, snad...no..., tu poštu by opravdu nemusel posílat - je to takový příliš vnucující, to bude asi pravda,
ale jinak s tím pánem naprosto zásadně souhlasím.

Tomáš Gavlas
Tomáš Gavlas (neregistrovaný)
19. 6. 2007 22:27 Nový

Chudák jeho rodina :(

Chudák jeho rodina :( .. Jestli je těmahle kecama krmí i je ...

Red
Red (neregistrovaný)
18. 7. 2007 15:25 Nový

Na tenhle fenomén jsem přišel náhodou a je zajímavý si Hedvíčka číst

Na tenhle fenomén jsem přišel náhodou a je zajímavý si Hedvíčka číst, už jsem se dlouho tak nenasmál, určitě by se uživil jako spisovatel nějakých mystifikací, takový Aha by byla pro něj ideální práce (to myslím v dobrým slova smyslu). Prostě mě baví číst ty bláboly, ale nevím proč jsou na něj všichni tolik vysazení. Na internetu se jde potkat s lidma...třeba je to 20letá blondýnka z Ostravy, nebo Havel v důchodu, nikdo vědět nemůže:)

Paroubek
Paroubek (neregistrovaný) 85.161.39.---
9. 4. 2010 11:14 Nový

Můj přítel Hedvíček žádné salámy nevlastní

Můj přítel Hedvíček žádné salámy nevlastní, a já na nich nikdy nebyl...

Jana
Jana (neregistrovaný) 193.84.36.---
23. 4. 2010 12:56 Nový

Hedvicek nebyl v Cechach pres 30 let

Hedvicek nebyl v Cechach pres 30 let, Prahu projel dle vlastnich slov jen na letiste, nema penize na cesty, jaky muze mit tento clovek nazor, kdyz tady nebyl? Nestoji vubec za ohlednuti. Bojovnik proti komunistimu-leda tak pres internet. Kdyby tady nebyla svoboda reci,tak nemuze verejne a oficialnim osobam psat. A jeste zadarmo, v Americe si pouzivani cizi webove stranky musi zaplatit. Kdyz ctu ty nenavistne, chorobne zvasty emigrantu, blahorecim tem, kteri je z teto zeme vykopli a my meli od nich pokoj.To nejsou slusny lidi.

ienda
ienda (neregistrovaný) 84.42.236.---
1. 2. 2011 2:10 Nový

Lidi, berme to jako folklór

Lidi, berme to jako folklór. Cenním si Hedvíčkovi jazykové vynalézavosti­...česká kokotlina apod. mě dostala na kolena...

Ifipuld
Ifipuld (neregistrovaný) 213.180.38.---
4. 3. 2011 17:23 Nový

Hedvíček je duševně narušený blábolil s jasnými příznaky progrese

celé vlákno

Hedvíček je duševně narušený blábolil s jasnými příznaky progrese. Bláznům neodporovat, nesmysly ignorovat!

Alpaka
Alpaka (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
28. 12. 2014 18:02 Nový

Re: Pokud Hedvicek nekeca a je mu opravdu 76 let (viz [10])

celé vlákno

Hedvíček je ročník 1956, takže asi těžko.