Hlavní navigace

Názor ke článku Podivné praktiky některých e-shopů od Lukáš - Dobrý den, rád bych se vyjádřil proti této...

  • 12. 7. 2008 12:02

    Lukáš (neregistrovaný)

    Dobrý den, rád bych se vyjádřil proti této zprávičce - myslím si že postup eshopu že vymáhají objednávky (pokud dokáží, že objednávku objednak skutečně ten, na koho je opsána, například pomocí ip) je správný. Lidé si myslí že nákup na internetu je hra a když si to rozmyslí tak balíček vyzvednout nemusí. Ale to je teda omyl, odesláním objednávky uzavírají kupní smlouvu a k povinnostem takovéto smlouvy patří, že kupoující musí zaplatit a prodejce musí dodat. Až poté může kupující uplatnit 14ti denní lhůtu na vrácení. Nedivte se e-shopům, že škody vamáhají, ono 90 korun vyhozeného poštovného kvůli někomu kdo si jen tak nazdařbůh objednal není málo. Musí se bránit! A pokud člověk objedná a vyzvedne, nic se neděje, tudíš poctiví zákazníci nejsou nijak biti - tak v čem je problém? Ono, musíte se na to dívat z obou stran.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).